Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Ville noen av disse situasjonene være en dealbreaker for deg i søken etter et langvarig forhold (gitt at personen ellers matcher på alle områder, og kjemien er der)? Hvilken av dem ville du foretrukket, hvis du måtte velge?

1. Personen tjener veldig godt, men har også et veldig høyt pengeforbruk og dårlig kontroll på økonomien.
2. Personen er uføretrygdet, men eier bolig, og har økonomi og husholdning, og livet ellers, på stell.
3. Personen har god inntekt og kontroll på livet, men vil ikke ha barn noensinne.
 

Og mer generelt, hva er dine dealbreakere? Er de absolutte, eller ville du fire på kravene om kjemien var perfekt?



Anonymous poster hash: 419b1...066
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av de over er dealbreakere for meg. :) Bryr meg ikke fra eller til om penger.

Dealbreakere for meg er:

-Ikke utdannelse. Dette er fordi jeg alltid har vært ganske nerd, og hvis skole ikke har vært en stor del av livet hans tidligere eller nå, så er vi for ulike. (men hvis han havnet i en ulykke og ble uføretrygdet som nevnt over så er ikke det en dealbreaker)
-Bruker dop eller er i et dop-miljø. Jeg drikker nesten ikke selv og bruker ikke noe dop.
-Overvektig, og trener ikke.
-Ingen hobbyer, interesser, eller ting de brenner for. Bare ser dagen gå fordi uten drømmer eller planer.
-Blir ofte sint.
-Foretrekker å være i et gjeng/gangster/ghetto-miljø fremfor et koselig miljø med brettspill og hytteturer og sånt.

Kommer ikke på noen fler dealbreakere. (Ønsker en hvit eller ihvertfall halvt hvit person så hudfarge er forsåvidt også en dealbreaker når jeg tenker meg om, om det er lov å si daaa. Hvis jeg får barn noengang vil jeg gjerne at barnet skal ligne meg selv litt og ikke ha en helt annen hudfarge.)

Eksempel på noen som sannsynligvis har noen av egenskapene jeg ser på som dealbreakers..

Endret av Kablam
Lenke til kommentar

 

Ville noen av disse situasjonene være en dealbreaker for deg i søken etter et langvarig forhold (gitt at personen ellers matcher på alle områder, og kjemien er der)? Hvilken av dem ville du foretrukket, hvis du måtte velge?

 

1. Personen tjener veldig godt, men har også et veldig høyt pengeforbruk og dårlig kontroll på økonomien.

2. Personen er uføretrygdet, men eier bolig, og har økonomi og husholdning, og livet ellers, på stell.

3. Personen har god inntekt og kontroll på livet, men vil ikke ha barn noensinne.

 

Og mer generelt, hva er dine dealbreakere? Er de absolutte, eller ville du fire på kravene om kjemien var perfekt?

 

Anonymous poster hash: 419b1...066

 

 

1. Dealbreaker. Man må ha et ansvarlig forhold til penger. 

 

2. Spørs helt på årsaken til at personen er uføretrygdet.

 

3. Ikke dealbreaker.

Lenke til kommentar

Nr 3 er dealbreaker med tiden iallefall.

Ellers: Veldig overvektig eller undervektig. Dårlig hygiene. Mye ute å reiser. Politisk aktiv eller veldig religiøs. Bruker dop. Alt for sosial eller usosial. Dårlig personlighet. Lite intelligent. Egenrådig. +++. Finnes mange dealbreakers for en partner man vil dele livet med.

Lenke til kommentar

 

Ville noen av disse situasjonene være en dealbreaker for deg i søken etter et langvarig forhold (gitt at personen ellers matcher på alle områder, og kjemien er der)? Hvilken av dem ville du foretrukket, hvis du måtte velge?

 

1. Personen tjener veldig godt, men har også et veldig høyt pengeforbruk og dårlig kontroll på økonomien.

2. Personen er uføretrygdet, men eier bolig, og har økonomi og husholdning, og livet ellers, på stell.

3. Personen har god inntekt og kontroll på livet, men vil ikke ha barn noensinne.

 

Og mer generelt, hva er dine dealbreakere? Er de absolutte, eller ville du fire på kravene om kjemien var perfekt?

 

Anonymous poster hash: 419b1...066

 

JA

JA

NEI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...