Gå til innhold

Crash Bandicoot-oppussingen har fått dato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Originalene er bedre.

Og dette vet du basert på? Spillet er ikke ute engang.

Usually the originals are better because when a remake comes out they change alott of the things that made the original so good to begin with, why fix something that works? What im afraid for with the remakes is all the soundtracks for cortex strikes back and i pray to lord gaben that they keep it as original as they have stated.

If you want a good refrence between original and remake then check out pokemon team magma theme (original) where i think the original is wayy better than the remake. Pokemon team magma (remake) in my opinion has wayy to much funk which make it sound so bad.

Overall i can't wait to see how it turns out. :D

Lenke til kommentar

Originalene er bedre.

Og dette vet du basert på? Spillet er ikke ute engang.

Usually the originals are better because when a remake comes out they change alott of the things that made the original so good to begin with, why fix something that works? What im afraid for with the remakes is all the soundtracks for cortex strikes back and i pray to lord gaben that they keep it as original as they have stated.

If you want a good refrence between original and remake then check out pokemon team magma theme (original) where i think the original is wayy better than the remake. Pokemon team magma (remake) in my opinion has wayy to much funk which make it sound so bad.

Overall i can't wait to see how it turns out. :D

Har aldri spilt en remake som var dårligere enn originalen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange ganger jeg spillte demoen som fulgte med PS1 når jeg fikk den til jul i 95.

Det var tider det.

Hahaha!! Samme her :D

Husker det var så utrolig irriterende at man ikke kunne få 3 av de maskene i demoen, og at man ikke kunne ta alle boksene. Fordi man ikke hadde maske nr.3 xD

Gleder meg til dette spillet, selv om jeg har det på PSP :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...