Gå til innhold

Prøv Ghost Recon: Wildlands neste helg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke spilt så mye - men det lille jeg prøvde var dels forvirrende, og veldig skuffende. Men jeg burde kanskje ikke bli overrasket når det er Ubisoft. Har aldri likt å bruke kjøretøy i spillene de pøser ut. Folk snakket om at GTA IV var som å kjøre båt, men dette.. Jetski på grusvei. Helt grusomt.

 

Helikopteret var også dårlig, eller vanskelig å styre. Ikke fordi det er simulert, men fordi kontrollene eller mekanikken i styringen var klønete.

Lenke til kommentar

Vært i closed alpha og beta. Og synes spillet har potensiale. Er veldig tilfredsstillende å få til en kordinert kamp. Spesielt når en skrur opp vanskelighetsgraden og slår av alt av brukergrensesnitt for en virkelig "hardcore" opplevelse. Mye kul customization av våpen og karakter. Og noen skikkelig råe våpen en får rundt av forskjellige bosser. Men er et spill som er definitivt best med andre spillere og da helst med venner. 

 

Skal spille med en gjeng venner og bekjente til uka og det gledes :)

Lenke til kommentar

Vært i closed alpha og beta. Og synes spillet har potensiale. Er veldig tilfredsstillende å få til en kordinert kamp. Spesielt når en skrur opp vanskelighetsgraden og slår av alt av brukergrensesnitt for en virkelig "hardcore" opplevelse. Mye kul customization av våpen og karakter. Og noen skikkelig råe våpen en får rundt av forskjellige bosser. Men er et spill som er definitivt best med andre spillere og da helst med venner. 

 

Skal spille med en gjeng venner og bekjente til uka og det gledes :)

 

Trodde Closed Alpha var forbeholdt til Devs å media, men ikke til public. Alpha er for invite eller at du betaler for plass. Closed Beta er Invite. Open Beta for alle.

Det er heller ikke lov å si at man har vært i Closed Alpha eller Alpha Versjon. Da bryter man NDA regler for Ubisoft. Ingenting skal lekkes ut i media, å du som er Closed Alpha skal ikke nevne noe som helst om det.

Lenke til kommentar

Tror det er den verste betaen jeg har prøvd. Helikopter er bare rart å fly. Kjøretøy mangler masse, kjører du en stor lastebil i en liten bil så skjer det ikke stort. Det var en bil vi skulle finne, viste seg bare å være en waypoint foran oss bevegde seg langs veien. Objekter og mennesker bare popper inn foran deg. Hvis du svømte rundt, kunne du plutselig ende opp i himmelen osv...

Lenke til kommentar

Vært i closed alpha og beta. Og synes spillet har potensiale. Er veldig tilfredsstillende å få til en kordinert kamp. Spesielt når en skrur opp vanskelighetsgraden og slår av alt av brukergrensesnitt for en virkelig "hardcore" opplevelse. Mye kul customization av våpen og karakter. Og noen skikkelig råe våpen en får rundt av forskjellige bosser. Men er et spill som er definitivt best med andre spillere og da helst med venner. 

 

Skal spille med en gjeng venner og bekjente til uka og det gledes :)

 

Det faktum at det er "BOSSER"  i et spill med  Ghost Recon i  navnet, burde være gyldig grunn  til å henrette alle assosiert med UBI.

Lenke til kommentar

Potensialet i closed Beta var absolutt tilstede.....hørte ett eller annet sted at den klienten var ca 6 mnd gammel, derfor blir det spennende å se hvordan open beta er. Er for øvrig enig i det som blir saGT angående kjøring av både bil og heli....dette har de fått massive tilbakemeldinger om så får vi håpe det er polert opp.

 

Syntes også at de kanskje har dratt spillet litt vel langt i retning av The Divisjon ifht bullet-sponses, men det hele virket ganske ok på ghost-difficulty.

 

Kjørte dønn stabilt på mitt oppsett under closed beta så slik sett så var det meget imponerende. 2560x1440 på ultra/high var stabilt rundt 60 fps

Lenke til kommentar

Dette her er bare en reskin av the Division fordi det spillet ikke leverte etter forventningene til Ubisoft.

Har sett hvordan spillet var forrige beta, og det er rett og slett hesteskitt.

Og jeg liker vanligvis Ubisoft spill, iallfall AC og FC.

 

Så spar pengene deres folkens, dette blir lagt vekk etter noen timer. Et spill med intet mål og mening, og dårlige designede oppdrag som er super repetitive.

 

Maks 6/10 fra Gamer.no.

Lenke til kommentar

Closed BETA var gøy nok det, men kjørefysikken var håpløs og ytelsen har helt horribel på min maskin.

 

Veldig enig i kjørefysikken. Minner om GTA fysikk, eller kanskje t.o.m. værre. Håper de gjør noe med dette.

 

Ellers synest jeg spillet var underholdende nok som et multiplayer/coop spill med venner. Som rein singleplayer hadde jeg stått over.

 

Nå var closed betaen litt begrenset i størrelse, men jeg fikk inntrykk av at vanskelighetsgraden var litt lav (mener vi kjørte på "hard" eller tilsvarende).

Ofte var det bare å sette seg en plass å vente til NPCen kom løpende på rekke og rad.

Lenke til kommentar

 

Trodde Closed Alpha var forbeholdt til Devs å media, men ikke til public. Alpha er for invite eller at du betaler for plass. Closed Beta er Invite. Open Beta for alle.

Det er heller ikke lov å si at man har vært i Closed Alpha eller Alpha Versjon. Da bryter man NDA regler for Ubisoft. Ingenting skal lekkes ut i media, å du som er Closed Alpha skal ikke nevne noe som helst om det.

 

 

Er hverken en utvikler eller i media og har vært alpha tester for X antall spill for X antall utviklere over årenes løp. Du kan fint si du er en alpha tester for et spill. Men der stopper det også. 

 

Tror det er den verste betaen jeg har prøvd. Helikopter er bare rart å fly. Kjøretøy mangler masse, kjører du en stor lastebil i en liten bil så skjer det ikke stort. Det var en bil vi skulle finne, viste seg bare å være en waypoint foran oss bevegde seg langs veien. Objekter og mennesker bare popper inn foran deg. Hvis du svømte rundt, kunne du plutselig ende opp i himmelen osv...

 

Første beta du har vært i dette da? :D

 

Enig at helikopter er helt på tryne å fly. Men til å være en beta så var forrige runde mer som en demo. Husker før når en beta test faktisk var helt for jævlig...det begynner å bli endel år siden når det kommer til store AAA titler. Idag er det mer server testing en noe annet. Noe grums må en regne med som du nevner. Men det er tross alt en beta klient....eller demo som "kidsa" idag kaller det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...