Gå til innhold

Tre nye kameraer fra Canon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker designen til M6, men rent teknisk er det etter min mening lite spennende nytt her.

 

I tillegg har det litt høyere skuddtakt enn de to med speil, da med 7 bilder i sekundet eller 9 bilder med fast AF.

Fast AF? Du mener vel uten AF? Fast fokus er så vidt jeg skjønner ikke noe krav, siden man kan fokusere manuelt under seriebildeopptaket.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne fått en firmware-oppdatering til 750D.... de kunne gjort mye for eksisterende produkt-eiere, fremfor å lansere nye produkter som i grunn er ganske like virker det som. Eller bommer jeg helt nå?

 

Du bommer ikke, men det er jo sånn Canon tjener penger. Spesielt xxxD-produktlinjen oppdateres ofte med små forbedringer hver gang. Det er nok mange som tror de MÅ oppgradere fra 700D til 800D fordi det er "sååå" mye bedre, når de heller burde brukt penger på objektiver. Husker det var en blogger som skrev at hun hadde oppgradert fra 500D til 500D og at det var som en helt ny verden... 

Lenke til kommentar

Skulle gjerne fått en firmware-oppdatering til 750D.... de kunne gjort mye for eksisterende produkt-eiere, fremfor å lansere nye produkter som i grunn er ganske like virker det som. Eller bommer jeg helt nå?

Jeg tror hovedgrunnen for relative hyppige lanseringer er og ikke ha eldre kameraer i sortiment, skal en nybegynner* velge kamera og valget står imellom et 1år gammel Canon kamera og at konkurrentene nydelige har lansert nye kameraer er nok ikke valget så vanskelig.

*Tar i betraktning at kjøper i utgangspunktet ikke har relatert kompetanse.

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...