Gå til innhold

E-SPORT: Telenorligaen innfører EasyAntiCheat i 1. divisjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere admins kan jo ikke gi en spiller en BAN bare fordi han hadde et fishy wallbang klip. Det føles jo nesten ut som om adminsa ikke vet en drit om CS:GO. Flaut av telenorligaen og Demise.Det er ikke nok bevis iu det hele tatt får å banne Radifaction. Skulle man ha banna en annen spiller fks Flusha? Når han får et fishy klipp så skal man manually banne han? Fyfaen for et lavmål.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dere admins kan jo ikke gi en spiller en BAN bare fordi han hadde et fishy wallbang klip. Det føles jo nesten ut som om adminsa ikke vet en drit om CS:GO. Flaut av telenorligaen og Demise.Det er ikke nok bevis iu det hele tatt får å banne Radifaction. Skulle man ha banna en annen spiller fks Flusha? Når han får et fishy klipp så skal man manually banne han? Fyfaen for et lavmål.

 

Er det et problem for deg at hackere blir bannet? Kanskje du hacker selv?

Lenke til kommentar

dette bør gjelde alle divisjoner punktum. at dette blir fastsatt kun for 1divisjon blir litt dumt med tanke på hvor mange divisjoner og avdelinger telenor har. og ettersom mange ikke blir undersøkt for evt cheat + sette globals med smurf account og har 34timer on record på steam profilen sin gjør at de svakeste lagene blir som regel overkjørt og blir danka ut av ligaen fordi det er smurf/globals på det andre laget, blir som og sette opp silver 1 mot globals, i motstanderene i fjord vi spillte mot kicka ut 3 folk fra gruppa si og meldte inn 3 globals på laget sitt for og overkjøre oss da det var ganske gjevnt første runde vi spillte mot ett lag jeg ikke husker ikke hvem navnet er på i farta. syns heller turneringa burde gå etter ranks og evt hvor mange timer man har totalt ingame så det blir fear game.

Lenke til kommentar

Dere admins kan jo ikke gi en spiller en BAN bare fordi han hadde et fishy wallbang klip. Det føles jo nesten ut som om adminsa ikke vet en drit om CS:GO. Flaut av telenorligaen og Demise.Det er ikke nok bevis iu det hele tatt får å banne Radifaction. Skulle man ha banna en annen spiller fks Flusha? Når han får et fishy klipp så skal man manually banne han? Fyfaen for et lavmål.

De fleste admin nå til dags bruker f.eks informasjon om du har en VAC ban på ditt nickname. Da tror dem at du automatisk cheater uansett. Det er lavmål spør du meg. Min konto ble hacket, når jeg fikk den tilbake hadde jeg fått VAC ban. Hvis du ikke har bevis at en cheater, er det faktisk feil at du påstår noe mot en person.

Jeg ble faktisk bannet nylig i Survarium pga jeg brukte "Asus Sonic Radar 2" som fulgte med software til mitt hovedkort. De fant meg på Steam, Hva gjorde de da? ble banna. Feil gjort av Vostok Games!

Endret av Soles
Lenke til kommentar

"Den markedsledende løsningen for å oppdage juks"

 

EAC er kanskje det mest elendige systemet til å oppdage juks! I samme slengen så har dem en keylogger som kjøres i bakgrunnen når den er installert.

 

Bra jobba gamer.no, først utestenger og henger dere ut en uskyldig person, også i samme slengen innfører dere verdens dårligste AC. Trist.

Lenke til kommentar

"Den markedsledende løsningen for å oppdage juks"

 

EAC er kanskje det mest elendige systemet til å oppdage juks! I samme slengen så har dem en keylogger som kjøres i bakgrunnen når den er installert.

 

Bra jobba gamer.no, først utestenger og henger dere ut en uskyldig person, også i samme slengen innfører dere verdens dårligste AC. Trist.

 

Key logger Xd avira antivir som sier det? Er jo bare ACen som filmer fra dit pov og tar bilde av skjermen og sender til en server

Lenke til kommentar

Alltid morsom å se hvordan anti-juks engasjerer. Hadde bare vært så flott hvis folk på Internett faktisk hadde det samme moralske kompasset aktivt som de har IRL........ beklageligvis ikke tilfelle og derfor er det så sinnsykt mange juksemakere. Hvis E-sport noensinne skal bli tatt seriøst så er de nødt til å ta dette på alvor.

 

Kan ikke nok om CS til å uttale meg spesifikt om dette, men når denne avgjørelsen mot Radi ble tatt så var det vel etter hva jeg forstod flere meget habile spillere som stilte seg bak denne avgjørelsen. Tenker at dette er betryggende da dette er folk med god innsikt i hva man må legge vekt på ifht cheat vs pro play på CS.

Lenke til kommentar

Det faktum at Gamer.no velger å kalle anti-cheaten som "Den markedsledende løsningen for å oppdage juks" tyder på at de på toppen i Gamer.no ikke har mye kjennskap til spillet.

 

EAC er IKKE markedsledende, men for all del en solid anti-cheat. Følgelig blir dette en misvisende artikkel, og jeg vil dermed minne på om vær varsom-plakaten.

 

En markedsledende anti-cheat er ESEA og ikke EAC. Anbefaler artikkelforfatter å oppdatere ingressen, da den tydeligvis er feilaktig. Gjøres ikke blir artikkelen meldt inn for PFU.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra jobba gamer.no, først utestenger og henger dere ut en uskyldig person, også i samme slengen innfører dere verdens dårligste AC. Trist.

Vi tar gjerne imot forslag til bedre alternativer. Da fremstår du samtidig langt mer konstruktiv i din tilbakemelding, og du bidrar til å gjøre Telenorligaen bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...