Gå til innhold

Mass Effect: Andromeda får nytt moralsystem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner meg lite igjen både i beskrivelsen at dette paragon og renegade har spesielt mye med shepard å gjøre, eller at det er så veldig nyansert. Det har det klassiske problem de fleste av disse systemene har, det er mest lønnsomt å være all inn god, eller all inn ond, og å være "ond" er å være et rasshøl ganske ofte, mens et mer realistisk opplegg kanskje er "prøve å være god, men ofre ting for det større gode når man må", som er vanskelig å gjennomføre i slike spill.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg lite igjen både i beskrivelsen at dette paragon og renegade har spesielt mye med shepard å gjøre, eller at det er så veldig nyansert. Det har det klassiske problem de fleste av disse systemene har, det er mest lønnsomt å være all inn god, eller all inn ond, og å være "ond" er å være et rasshøl ganske ofte, mens et mer realistisk opplegg kanskje er "prøve å være god, men ofre ting for det større gode når man må", som er vanskelig å gjennomføre i slike spill.

 

AtW

 

Enig med deg i mye der. Det vi kan håpe på er vel et system som ikke belønner deg for å være all in "god" eller "ond", men en mellomting. Kanskje noen fraksjoner vil reagere ovenfor deg i forhold til de valgene du har tatt. Det fantes noe lignende i de første Fallout-spillene husker jeg.

Dette kan bli spennende og enten en suksess eller en total fiasko. "Time vil Shåv" :)

Lenke til kommentar

Det nye systemet høres godt ut, men jeg er nå mer interessert i info om hovedhistorien, for den virker tynn atm. Spillmekanikker og grafikk, det de har fokusert på, tar dem bare så langt. Ser heller ikke hvordan First Contact-plottet kan holde ut, med mindre Kett har et stort imperium.

 

"spillregissør Marc Walters" ...Skeptisk... Satser på at egoet hans har dempet seg, og at han har brent "lots of speculation for everyone"-lappen sin...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...