Gå til innhold

Får Steam snart en overhaling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det steam mangler er at flere kan spille fra samme library samtidig. 

 

AtW

 

?

Tenker du utlåns muligheten steam tilbyr som sperrer mer en 1 om gangen?

Du vil ha 2 forskjellige spill samtidig?

 

Jeg forstår begrensningen, den er jo for å hindre at en fyr deler et kjøpt spill med 20 andre dudes gjennom stea, vanskelig å tjene penger på sånt. Multiplayer eller ei

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det steam mangler er at flere kan spille fra samme library samtidig. 

 

AtW

 

?

Tenker du utlåns muligheten steam tilbyr som sperrer mer en 1 om gangen?

Du vil ha 2 forskjellige spill samtidig?

 

Jeg forstår begrensningen, den er jo for å hindre at en fyr deler et kjøpt spill med 20 andre dudes gjennom stea, vanskelig å tjene penger på sånt. Multiplayer eller ei

Nja.

 

Denne dialogen har jeg og kompisen min hatt en million ganger:

"Skal vi sjekke om det er noe billige spill vi kan kjøpe?"

"Det er dette, men faen, det koster 299..."

"Hmm ja, tror vi står over da, spiller noe vi har fra før"

 

Med denne løsningen så kunne de fått 1 salg i stedet for 0 salg. Det burde selvsagt være noen begrensninger, og kanskje sånn LAN-party mode der man kan dele et spill og venner kan spille det i 48 timer. Kanskje folk kjøper det når de kommer hjem.

Lenke til kommentar

 

Det steam mangler er at flere kan spille fra samme library samtidig. 

 

AtW

?

Tenker du utlåns muligheten steam tilbyr som sperrer mer en 1 om gangen?

Du vil ha 2 forskjellige spill samtidig?

 

Jeg forstår begrensningen, den er jo for å hindre at en fyr deler et kjøpt spill med 20 andre dudes gjennom stea, vanskelig å tjene penger på sånt. Multiplayer eller ei

 

 

Stemmer, det er det jeg tenker. Ca samtlige andre tjenster av liknende type (netflix, sportify osv), lar deg dele, uten at de har problemer. I tillegg har det alltid vært sånn med fysiske kopier.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Det steam mangler er at flere kan spille fra samme library samtidig. 

 

AtW

?

Tenker du utlåns muligheten steam tilbyr som sperrer mer en 1 om gangen?

Du vil ha 2 forskjellige spill samtidig?

 

Jeg forstår begrensningen, den er jo for å hindre at en fyr deler et kjøpt spill med 20 andre dudes gjennom stea, vanskelig å tjene penger på sånt. Multiplayer eller ei

Nja.

 

Denne dialogen har jeg og kompisen min hatt en million ganger:

"Skal vi sjekke om det er noe billige spill vi kan kjøpe?"

"Det er dette, men faen, det koster 299..."

"Hmm ja, tror vi står over da, spiller noe vi har fra før"

 

Med denne løsningen så kunne de fått 1 salg i stedet for 0 salg. Det burde selvsagt være noen begrensninger, og kanskje sånn LAN-party mode der man kan dele et spill og venner kan spille det i 48 timer. Kanskje folk kjøper det når de kommer hjem.

 

 

Det hadde ikke fungert, jeg foreslår at flere kan bruke samme library, ikke samme spill.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Det hadde vært fantastisk å kunne kjøpe musikk, filmer og tegneserier slik vi i dag kjøper spill via steam. Dette har jeg savnet lenge! Men da må disse også kunne spilles av i offline mode.

Jeg bruker ComiXology, kjempefornøyd. Har kjøpt "The walking dead" utgivelser fra dem i flere år nå.

 

Ah ComiXology er Amazon, ok kjøper jo lydbøker fra dem allerede så hvorfor ikke tegneserier også. Takk for forslaget :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...