Gå til innhold

Nå er noen av våre favoritthodetelefoner på tilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Loven definerer "salg" og "tilbud", men den ble laget i en tid da vi hadde en helt annen prisdynamikk og markedssituasjon enn i dag. Loven er totalt utdatert, men for å unngå trøbbel brukes ikke "salg" og "tilbud" i markedsføring noe særlig.

Lenke til kommentar

Hva mener du med støy? Har 2x BeoPlay H7 og sliter ikke nevneverdig med noe som jeg vil kalle "støy". Om du da ikke sikter til at ved veldig lavt volum så er det mulig å høre svak form for "summelyd" i bakgrunnen? Det plager meg ikke stort da jeg ikke legger merke til det så fort jeg har på halvveis normalt volumnivå. Selv på ting som podcaster og lydbøker hvor jeg har volumet relativt lavt så merker jeg ikke noe til dette.

 

Men mulig du sikter til noe helt annet? Har vært igjennom temmelig mange blåtannhodetelefoner og det er utvilsomt BeoPlay H7 jeg vil rangere øverst hva gjelder lydkvalitet, komfort og ikke minst batterilevetid. Har nå skaffet BeoPlay H9 og de har jo fordelen av ANC, men den er av det moderate slaget og batterilevetiden er temmelig dårlig sammenlignet med H7, selv med ANC deaktivert.

Lenke til kommentar

Noen nevner støy, er det kun h7 dere snakker om? For har H9 selve og hører ikke noe støy i det hele tatt!! Å enig med hva som sies i artikelen, lyden er beyond noe e har hørt før på noen andre headset. La de være nevnt at e hører på musikk med veldig lav frekvens bass i 150-200 BPM, og H9 hånterer det helt supert! Headsette rister litt faktisk av og til med veldig høyt volum.. Anyway, anbefalles.. Og til dere som har støy, ta det opp med support. De er super behjelpelige.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...