Gå til innhold

Detailed view, en labyrint uten retningslinjer.


Anbefalte innlegg

Hei!

Har det noen sinne(?!), siden de laget vindows, endret på hvordan de viser detaljert informasjon og hvordan man endrer dette? :wallbash:

Ok,da var frustrasjonen løst opp. :sleep2: Takk. så til spørsmålet

 

Hvordan endrer jeg permanent en visning av en mappe med alle dens undermapper til foreksempel detaljert informasjon som inneholder 6 kolonner som jeg velger selv? Jeg vil ha med vertikal og horisontal oppløsning, dimensjoner og dato modifisert. Grunnen til at jeg tror det er lenge siden det er oppdatert eller hvorvidt jeg bare er en skikkelig noob er antal klikk man må hamre inn i den stakkars musa for å flytte "Vertical resolution" opp til en posisjon som kommer lengst frem i "køen"

se bildet:
post-218464-0-09265700-1485938532_thumb.jpg

Jeg har forstått at det er forskjell på "bibliotek" og andre mapper. Men finnes det ikke noen raskere måter å endre visninger av detaljert informasjon og hvordan påvirke alle undermapper?

Jeg er sikkert på at det er en håndfull som har irritert seg over dette, funnet en løsning og eller laget et program som hjelper de. Kjenner dere, mine gode datakyndige venner, til et slikt program, eller kan dere lære meg hvordan jeg kan raskere og enklere og muligens permanent endre en rekke mappevisninger uten at det blir et større prosjekt hver gang?

p.s. Et godt tips: Jeg var litt frustrert og sur, men så gjorde jeg om sriften til comic sans, og da ble alt så mye bedre! hehe. :p 
Takk,

Mvh, BrynjarH




Ok, nå har jeg sett litt til og det ser ikke ut som det er noen svar enda. "How to geek", en herlig kilde til datakunnskap melder følgende:


"It’s a shame that Microsoft never went any further with the idea after its initial implementation. It would be really great, for example, if we were able to create our own templates. Nonetheless, it’s still handy being able to set up the templates we do have for different types of folders and apply those templates system wide."

NOTE: Folder templates have been around since the Windows XP days and using them hasn’t changed much over the years. The techniques in this article apply to Windows XP through Windows 10."

http://www.howtogeek.com/howto/16694/customize-the-five-windows-folder-templates/

Så mitt spørsmål er delevis det samme, finnes det en workaround på å lage egne templates? er det et program som gjør dette eller er det noen haxxor paxxor triksemetorer som kan gjøre noe med dette?



På ny, Vennlig hilsen BrynjarH
 

Endret av BrynjarH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...