Gå til innhold

Dette krever Conan Exiles av PC-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ikke som hverken MMO (WoW osv) eller ARPG (Diablo osv), men heller et survival rpg. Slik jeg har forstått det er det mer i samme sjanger som Rust, Ark, The Forest, DayZ, H1Z1, Hurtworld, 7 days to die osv osv.

 

Er veldig spent på hvordan mottakelsen blir de neste ukene. Håper jeg blir positivt overrasket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er som ARK og Rust og sånn..

Men den prisen.... 299 for et early access spill... det er litt vel ambisiøst vil jeg si for min del.

Hvertfall hvis man sammenligner med ARK som ligger til 66kr (som forøvrig nok er en målrettet kampanje for å møte launchen til Conan - da tilbudet på ark startet i går)

 

Ark kan jo rykke og reise i all den tid de har baller nok til å selge DLC til et spill som ikke engang er ute av early-access. Hvorfor Steam i det hele tatt tillater noe så absurd er beyond me.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...