Gå til innhold

For Honor Beta-tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ingen forventninger til spillet. Syntes konseptet hørtes stilig ut når jeg først hørte om det. Testa litt nå i betaen, men det skuffet. Uansett fint å få prøve det, så vet jeg at jeg ikke skal kjøpe det. Jeg sier ikke at spillet er dårlig, men det falt ikke i smak hos meg. Krysser fingrene for at GR:Wildlands blir et spill mer i min gate.

Lenke til kommentar

ønsker også gjerne en betakey om noen har en til overs, kan få en steamgift av meg ellerno! (addep1337)

Har dessverre ikke kode, men kan informere om at spillet er så bra som det virker på trailere. Jeg spiller med mus og tastatur, og det virker overraskende bra. De har virkelig jobbet med å få fektingen til å fungere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

litt skeptisk til hvor lenge det er gøy. Koser meg i beta, men ser liksom ikke for meg å spille dette mange dagene før man blir lei. Frykter kampene blir for like og at det rett og slett ikke er nok som gir lyst til å spille videre når første begeistringa er borte.

 

Synes også kampsystemet er opplagt laget for dueller. 4on4 game modene er halv tåpelige og spiller ikke i nærheten av like bra som 1v1 og 2v2.

Lenke til kommentar

Jeg er ihvertfall solgt...men er spent på hvor lenge multiplayer vil fenge. Men vil nok få mer en nok valuta for pengene uansett om jeg ikke gidder mer etter xx antall timer. Er spent på hvordan singleplayer biten blir og hvor mye loot det er utover i spillet. Veldig avhengighets dannende å spille for å levle opp, få bedre gear og mestring følelsen er stor. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

men gear bruker man vel kun i 4on4 modusene?  evt kan man vel aktivere det i custon 2v2 og 1v1, men da får man vel ikke xp.

 

4on4 DM er jo helt tragisk. bare en circlejerk av ressing og løping.

 

edit: spilte en del 2v2 kamper med en kompis og det sammen med dueller er absolutt givende og utrolig gøy!

Endret av barezell
Lenke til kommentar

men gear bruker man vel kun i 4on4 modusene?  evt kan man vel aktivere det i custon 2v2 og 1v1, men da får man vel ikke xp.

 

4on4 DM er jo helt tragisk. bare en circlejerk av ressing og løping.

 

edit: spilte en del 2v2 kamper med en kompis og det sammen med dueller er absolutt givende og utrolig gøy!

 

Helt enig, 1on1 og 2on2 er ufattelig morro om man er med en kompis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...