Gå til innhold

Netflix gjør den nye offline-funksjonen sin enda bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med PC-støtte? Det er ikke alltid man har den båndbredden som kreves for å kunne streame noe live i maksimal kvalitet. 4K er f.eks. uaktelt for min del, og selv full HD kan være problematisk til tider med mye trafikk.

Blir kanskje vanskelig å få til nedlastingsstøtte i browser-spilleren deres, men i windows appen burde det absolutt gå an.

 

Når det er sagt, så tillater ikke netflix offline-titting i full HD en gang, så 4k må du nok se lenge etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Tillater ikke avspilling uten wifi tilkobling?? Jeg får det til ihvertfall.

 

Hvorfor kan man bare lagre på USB minne hvis det kobles til med USB type C?? Det burde jo fungere med enhver USB eller er det noe spesielt med type C som jeg ikke er klar over?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Det funker fint å laste ned til USB-minne med micro-USB og USB OTG kabel også. Skjønner ikke hvorfor det ble skrevet at man måtte ha USB type C. Men hvor lenge kan man ha disse filmene lagret på ekstern lagring? Går de ut på dato etter en måned slik som hos andre eller kan man ha dem så lenge man vil? Og forsvinner de når man har sett dem slik som på idiotiske amazon prime video?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...