Gå til innhold

Selge skins i cs:go


Anbefalte innlegg

Har seg slik at jeg har en del skins til cs:go som er verdt en del kroner. Greia er at det er så UTROLIG mange svindlere og 12 åringer der ute som ikke forstår sunn fornuft når det kommer til slike handler. Jeg får stadig bud, men det viser seg at 95% av alle som tar kontakt er svindlere (ut ifra google, reps osv), de resterende 5 prosentene er skambud godt under 50% av market value. 

 

Så derfor lurer jeg på, om det er noen som kan anbefale meg nettsider å selge på ? Målet mitt er å få skinsene til å bli penger på bank konto raskest mulig, uten å måtte selge til under 50% av market. 

 

Det er kanskje ikke verdens dyreste skins, men det er fortsatt mye penger vi prater om. Jeg legger ved en screenshot for å vise noen av items som jeg vil selge. Tips meg gjerne til steder der dette kan selges fort og enkelt for vanlige penger. 

 

Og nei, dette er ikke ment som en salgsannonse. Dersom moderator føler at det ser slik ut, ta gjerne kontakt så kan jeg endre på tråden. 

post-419658-0-41949400-1485279608_thumb.png

post-419658-0-07972000-1485279609_thumb.png

post-419658-0-48959600-1485279609_thumb.png

post-419658-0-88263300-1485279609_thumb.png

post-419658-0-53034900-1485279610_thumb.png

post-419658-0-91595100-1485279610_thumb.png

Endret av Mr.Crypto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var i samme situasjon for noen år siden (TF2 items) og solgte alle items for total 400 TF2 Keys, som jeg senere solgte via Paypal (650 euro trur jeg det var)

 

Husker uheldigvis ikke siden jeg brukte, men se rundt etter communities der og jeg ser sikker på at du finner det tilslutt.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøper folk skin egentlig? Mulig jeg er litt for gammel for å skjønne det :p

 

Ikke for å overta tråden, men jeg ble også litt nysgjerrig. Ved første kast virker det helt blåst å bruke penger på dette, men jeg kan forstå det ligger noe bak det. Noen som kunne tatt seg to-tre minutt å forklart?  

Lenke til kommentar

Har god erfaring både kjøp og salg på https://opskins.com/.

er vel det lureste .. men har også hørt om folk som blir scammet der også, du kan risikere kjøpe selge scammet skins osv som kan føre til at du ender opp med Trade Ban ... ;/ 

 

Er jo en grunn til at det er 95% shady shit og det er at det er ulovlig. Finnes jo diverse Skin-bet site, om ikke alle er tatt ned..

Stemmer, Richard Lewis omtaler nettop dette området en hel del. feks. https://www.youtube.com/watch?v=y8Gei2Ct9OM

Det blir laget fulle sider med fake folk, fake chat, alt sammen fake og ser ut som folk deltar prøve å fiske inn folk til å sende inn skins til å spille der.

 

 Målet mitt er å få skinsene til å bli penger på bank konto raskest mulig, uten å måtte selge til under 50% av market. 

 

Skins generelt sett har mistet verdien sin ekstremt i 2016 pga all scammingen og nedleggelsen av alle de store betting sidene osv. Har selv en del skins som har mistet verdi, bla kniv til 1500 nå for ca 400-500 kr.. Solgte unna en del i starten men har fremdeles noe som har liten verdi iforhold for 1 år siden. Resten jeg har kommer nok også til å gå langt under steam market prisen. 

 

 

Hvorfor kjøper folk skin egentlig? Mulig jeg er litt for gammel for å skjønne det :p

Er ikke annet enn at det kan være litt kult, noe annet enn det som er standar, nå har csgo stort skin-opplegg hvor man kan kjøpe autograf, logoer etc og støtte diverse lag og spillere som spiller i toppligaen, disse kan da igjen puttes på våpen, typ vise at man fer "fan" av disse lagene/spillere. 

Selv det jeg har av skins er solgt for wow gold, kunne aldri tenkt meg å kjøpe ting direkte på markedet for tusenvis av kroner. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ettersom jeg vet så er det stort sett bare brokers som kan forvente full pris for virtuelle eiendeler pga det kreves mye arbeid å bygge opp et solid rykte.

 

Og de må ta med i betraktning hvor mange som handler og trekker tilbake betalingen etter fullført handel.

 

Jeg har selv solgt virtuelle eiendeler for så å få standard mailen om at kjøper påstår seg hacket og kontoen misbrukt.

 

Jeg selger heller billig til en broker som gir meg en trygg handel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...