Gå til innhold

Nintendo hinter om enda et Zelda-spill på Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes faktisk Wii U er den Nintendo konsollen som har fått mest Zelda kjærlighet.
- Breath of the Wild slippes også til Wii U.
- Twilight Princess HD og Wind Waker HD.
- Bakoverkompatibilitet til Wii = Skyward Sword.
- Virtual Console for eldre Zelda-titler.
- Hyrule Warriors

Endret av Arctic V
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg syntes faktisk Wii U er den Nintendo konsollen som har fått mest Zelda kjærlighet.

- Breath of the Wild slippes også til Wii U.

- Twilight Princess HD og Wind Waker HD.

- Bakoverkompatibilitet til Wii = Skyward Sword.

- Virtual Console for eldre Zelda-titler.

- Hyrule Warriors

For de som har vokst opp med Nintendo og spilt alle Zeldaspillene på orginal konsoller, så er alle disse relanseringene uinteressante. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg syntes faktisk Wii U er den Nintendo konsollen som har fått mest Zelda kjærlighet.

- Breath of the Wild slippes også til Wii U.

- Twilight Princess HD og Wind Waker HD.

- Bakoverkompatibilitet til Wii = Skyward Sword.

- Virtual Console for eldre Zelda-titler.

- Hyrule Warriors

For de som har vokst opp med Nintendo og spilt alle Zeldaspillene på orginal konsoller, så er alle disse relanseringene uinteressante. 

Jeg foretrekker faktisk å ha alt samlet på ett sted med mulighet til å velge mellom flere kontrollere (og HDMI). Men enig at det ikke har samme sjarmen som de originale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg syntes faktisk Wii U er den Nintendo konsollen som har fått mest Zelda kjærlighet.

- Breath of the Wild slippes også til Wii U.

- Twilight Princess HD og Wind Waker HD.

- Bakoverkompatibilitet til Wii = Skyward Sword.

- Virtual Console for eldre Zelda-titler.

- Hyrule Warriors

For de som har vokst opp med Nintendo og spilt alle Zeldaspillene på orginal konsoller, så er alle disse relanseringene uinteressante. 

 

 

Fullstendig uenig. Jeg er selv vitne på at påstanden din ikke stemmer. Jeg har vokst opp med Nintendo, har spilt samtlige Zelda-spill på respektive konsoller i sin samtid, og jeg synes det er helt konge at det legges til rette for å at også nye generasjoner spillere får spillene lett tilgjengelig. Og selvsagt vil jeg selv og ha enkel mulighet til å spille noen av de beste spillene som finnes. Relanseringer og HD-utgaver får mye kjeft, men jeg synes det er udelt positivt. Det kan til en viss grad sammenlignes med HD-utgaver av gamle spillefilmer. Selv om alle mine barne-/ungdomsminner er av filmene fra tv-sendinger eller vhs, ser jeg veldig gjerne den nyscannede HD-utgaven i all sin fullHD-prakt. Det gjør bare et godt produkt enda bedre. Når den opprinnelige måten å spille spill på ikke lenger er tilgjengelig, er HD-utgaver/virtual console nesten helt essensielt fra et arkivar-standpunkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...