Gå til innhold

Skal ta opp CS igjen, weapon of choice?


Anbefalte innlegg

Heisann alle dere!

 

Jeg skal ta opp Counter Strike igjen, å legge noen timer i det. Men da jeg i alle år har benyttet Intellimouse 1.1 og 3.0, så sliter jeg veldig med å finne en mus som kan ta over til CS.

 

Hvilken anbefalinger har dere som er mer eller mindre veldig lik intellimouse explorer 3.0? Er Zowie musene noe? Har sett at dem er ganske identisk.

 

Trenger ikke noen lys eller lignende, bare en som fungerer til å pange HS med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann alle dere!

 

Jeg skal ta opp Counter Strike igjen, å legge noen timer i det. Men da jeg i alle år har benyttet Intellimouse 1.1 og 3.0, så sliter jeg veldig med å finne en mus som kan ta over til CS.

 

Hvilken anbefalinger har dere som er mer eller mindre veldig lik intellimouse explorer 3.0? Er Zowie musene noe? Har sett at dem er ganske identisk.

 

Trenger ikke noen lys eller lignende, bare en som fungerer til å pange HS med.

Hadde selv Intellimouse Explorer 3.0 i 8 år. Gikk over til BenQ Zowie FK2 og har aldri sett meg tilbake siden. FK2 sitter bra i hånden, og jeg føler den gjør jobben like bra(og litt smoothere pga 1000hz polling rate) som intellimusa gjorde.

 

Anbefaler Zowie FK2 på det varmeste.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Har 2 stykker Rival 300. Den sitter godt i hånden og passer deg meget godt om du har store hender. Zowie blir for liten + at knappen på siden er løsaktig. 

 

Sensoren på Rival 300 er meget presis bortsett fra en liten bug som gjør at du ser rett ned i bakken plutselig. Dette intreffer dog så sjeldent at det nesten ikke er verdt å nevne. 

 

Gummien på tommelsiden slites veldig fort på eldre versjoner av Rival 300. 

 

Har du sjansen å prøve ut forskjellige muser anbefaler jeg at du tester Rival 300, Zowie fk1 og fk2 og til slutt razer deatheadder. Disse er anbefalt for Counter Strike gaming på høy nivå. Unngå muser med for mange knapper, og hold deg ihvertfall unna muser med ekstra knapp på mouse 1 som logitech har begynt med. 

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...