Gå til innhold

Nintendo inviterer til mer Mario Kart-spetakkel på Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(..)"kan spilles av inntil fire spillere samtidig på TV-en, eller av opptil åtte spillere samtidig over lokal Wi-Fi. Det fordrer jo da at man har åtte maskiner."

 

Du mener vel to maskiner? Fire spillere per maskin. 2 x 4 er 8.

 

Spørs om man får til å spille splitscreen med 4 stykker over lan eller om man da blir sperret til 1 per konsoll.

Lenke til kommentar

 

(..)"kan spilles av inntil fire spillere samtidig på TV-en, eller av opptil åtte spillere samtidig over lokal Wi-Fi. Det fordrer jo da at man har åtte maskiner."

 

Du mener vel to maskiner? Fire spillere per maskin. 2 x 4 er 8.

 

Spørs om man får til å spille splitscreen med 4 stykker over lan eller om man da blir sperret til 1 per konsoll.

Hvis man er bundet til å være 1 spiller på hver konsoll, så kan man vel være 16 spillere totalt uansett ved å spille over nett. Jeg skjønner ikke helt hva som menes med 8 konsoller.

Lenke til kommentar

 

 

(..)"kan spilles av inntil fire spillere samtidig på TV-en, eller av opptil åtte spillere samtidig over lokal Wi-Fi. Det fordrer jo da at man har åtte maskiner."

 

Du mener vel to maskiner? Fire spillere per maskin. 2 x 4 er 8.

Spørs om man får til å spille splitscreen med 4 stykker over lan eller om man da blir sperret til 1 per konsoll.

Hvis man er bundet til å være 1 spiller på hver konsoll, så kan man vel være 16 spillere totalt uansett ved å spille over nett. Jeg skjønner ikke helt hva som menes med 8 konsoller.

 

Evt. om spillet har en sperre på maks 8 spillere ;) 

 

Vi får se hva skribent av artikkel klarer å grave frem.

Lenke til kommentar

Endelig Battle Mode!

Mario Kart 8 har for meg vært det desidert beste Mario Kart spillet som har vært utgitt. Det eneste jeg har savnet er skikkelige brett til Battle Mode, ala SNES.

Håper forsåvidt det kommer flere tournaments også. Splatoon-mode virker med en gang mere som en halvkjip gimmick, ala "Mercedes-pakka" på WiiU.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...