Gå til innhold

Bemanningsbyrå vil ha vitnemål fra vgs.


Zilo

Anbefalte innlegg

Det er et kjent bemanningsbyrå som ville ha meg inn til intervju ang. kundeservice/support stilling. Men først må jeg sende inn vitnemål fra vgs elektronisk. Jeg har alt for høyt fravær fra vgs (100+ timer,  lite motivasjon, selvmordstanker..). Nå studerer jeg master i økonomi og administrasjon og er et helt annen person enn det jeg var tidligere. Jeg er motivert og lykkelig. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Hva gjør man i en slik situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et kjent bemanningsbyrå som ville ha meg inn til intervju ang. kundeservice/support stilling. Men først må jeg sende inn vitnemål fra vgs elektronisk. Jeg har alt for høyt fravær fra vgs (100+ timer,  lite motivasjon, selvmordstanker..). Nå studerer jeg master i økonomi og administrasjon og er et helt annen person enn det jeg var tidligere. Jeg er motivert og lykkelig. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Hva gjør man i en slik situasjon?

 

Send inn, med en forklaring på fraværet. 

Lenke til kommentar

Du slepp eigentleg ikkje unna å sende inn. Men du kan også snu dette til noke positivt ved å vise til kva god motivasjon har gjort for at du har forandra deg.

 

For å kompansere på eit høgt fråvær frå vgs som vanligvis er einaste målet som arbeidsgiver har på om du er pliktoppfyllande nok til å møte opp når du skal, så ville eg skaffa nokre ekstra referansepersonar som du kan oppgi.

Særlig då personar som kjenner deg slik som du har vært no dei siste åra. Referansepersonane treng ikkje å være arbeidsgiverar, det kan også være andre personar som kan gå god for din karakter, slik som studiepartnere, veilederar på skulen, husverten og liknande.

Sidan vitnemålet frå VGS ikkje ser så imponerande ut så er det viktig å vise til at du no er ein anna person som har møtt opp på forelesningane, har betalt husleiga i tide, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...