Gå til innhold

Vi oppsummerer et år med store lanseringer og nyheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt nytt år folkens!

 

2016 snart tilbakelagt...

 

Har personlig kjøpt opptil flere av de produktene jeg ventet spent på. Bla gtx1080, htc vive, gopro hero5 og phantom 4.

Satser på 2017 begynner roligere... men mavic pro begynner vel å bli lagervare i februar/mars...

 

Så e' det påan igjen.... osv ;)

Endret av Arnt0r
Lenke til kommentar

Godt nyttår til alle. Var nok litt for rask med kjøp, så det ble ikke GTX 1080 i laptopen min. Men når det gjelder GTX 1080 for bærbare, så vil jeg kalle prisforskjellen mellom bærbare med GTX 980M og GTX 1080 ran ved høylys dag. For den laptopen jeg kjøpte, MSI GT80S, så koster den samme (minus 1 x 256 SSD NVMe) 12000 kr mer med 2 x GTX 1080. Og tviler sterkt på at forskjellen i pris mellom 980M og 1080, altså 6000 kr pr GPU, er så mye.

Lenke til kommentar

Dere er rimelig feilinformert på VR fronten da, seriøst.... RIft er like kapabel som HTC sin løsning når det kommer til romskala. Faktisk har den bedre og mer intutivie kontrollere, som i tillegg til å være lettere å håndtere også har touch kapasitiv overflate som til enhver tid vet hvor fingrene dine er.. I tillegg til at den er like velegnet til romskala, så har den innebygget hodetelefoner, kun én kabel og er mye lettere å ha med å gjøre. Ergonomien er også en god del bedre.

 

Jeg foreslår at dere oppdaterer artikkelen deres litt?

Lenke til kommentar

Jeg bare kaster en brannfakkel...

 

Jeg liker ikke VR og skjønner ikke hvorfor det er populært. For meg er det som buet TV, 3D-TV og 3D-kino. Tilfører ingen ting, er bare er i veien og ødelegger for hovedelementet.

 

1. Sitte alene hjemme å spille elendige spill med briller på hodet. Nei takk

2. Sitte sammen med andre hvor flere har briller på hodet. og spille "sammen". Nei....

 

Gi meg gode gamle isometriske rollespill og by-byggespill.

 

Vær gjerne uenig. Jeg er alltid negativ til ny teknologi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...