Gå til innhold

Slik ser Apples nye øreplugger ut på innsiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mere interisert hvordan hodetelefonene låter? Om det virker ut som sporthodetelefoner med mye bass?

Hvem reparer vel hodetelefonene?

Men litt speende å se om innholdet er samme som de billige sony proppene har.

 

Sony MDR-E818LP

Er de like dårlig på lyd bare trådløs er det ikke noe å vurdere.

 

Disse stygge plastdingsene koster 1800 kr som kanskje er en grunn til at det burde gå an å reparere dem? Ellers kan man lese at lyden er sammenlignbar med med dem som har tråd til en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar

 

Mere interisert hvordan hodetelefonene låter? Om det virker ut som sporthodetelefoner med mye bass?

Hvem reparer vel hodetelefonene?

Men litt speende å se om innholdet er samme som de billige sony proppene har.

 

Sony MDR-E818LP

Er de like dårlig på lyd bare trådløs er det ikke noe å vurdere.

Disse stygge plastdingsene koster 1800 kr som kanskje er en grunn til at det burde gå an å reparere dem? Ellers kan man lese at lyden er sammenlignbar med med dem som har tråd til en brøkdel av prisen.

 

Da kan jo kanskje du også fortelle hvor mange ganger du har reparert øreplugger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Rart at alle nå plutselig er interessert i å reparere selv. Tror ikke jeg kjenner noen som noensinne har reparert et par øreplugger. Men nå kan man jo late som og dermed slenge litt dritt om Apple i samme slengen. 

 

Skal ikke ha disse selv, da jeg synes de er for dyre, men alt dette pratet om at de er stygge og dårlige (noe de sikkert ikke er) og ikke reparerbare viser bare at en del mennesker skal inn i alle tråder som handler om Apple, KUN for å komme med negative kommentarer.

 

Folk har for mye fritid...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Mere interisert hvordan hodetelefonene låter? Om det virker ut som sporthodetelefoner med mye bass?

Hvem reparer vel hodetelefonene?

Men litt speende å se om innholdet er samme som de billige sony proppene har.

 

Sony MDR-E818LP

Er de like dårlig på lyd bare trådløs er det ikke noe å vurdere.

Disse stygge plastdingsene koster 1800 kr som kanskje er en grunn til at det burde gå an å reparere dem? Ellers kan man lese at lyden er sammenlignbar med med dem som har tråd til en brøkdel av prisen.

 

Da kan jo kanskje du også fortelle hvor mange ganger du har reparert øreplugger.

 

 

 

Rart at alle nå plutselig er interessert i å reparere selv. Tror ikke jeg kjenner noen som noensinne har reparert et par øreplugger. Men nå kan man jo late som og dermed slenge litt dritt om Apple i samme slengen. 

 

Skal ikke ha disse selv, da jeg synes de er for dyre, men alt dette pratet om at de er stygge og dårlige (noe de sikkert ikke er) og ikke reparerbare viser bare at en del mennesker skal inn i alle tråder som handler om Apple, KUN for å komme med negative kommentarer.

 

Folk har for mye fritid...

Tror dere har missforstått noe her.

 

At ørepluggene er "umulige" å reparere, betyr ikke at forbrukeren ikke kan reparere dem selv, men at de blir til avfall når de må repareres.

Har jeg ett produkt til opp mot 2000kr, og den av en eller annen grunn ikke virker, trenger jeg ikke å tenke meg om to ganger for å sende den inn til reparasjon (spesielt om den enda er under garanti/reklamasjon). Håpet er jo da at de skal bli reparert, og ikke "bruk-kast-erstatt".

 

Det er en dårlig trend, spesielt med tanke på hvordan vi "alle" streber mot en grønnere hverdag. 

 

Imaget til Apple skal jo også være kjent for å være miljøvennlige, da blir det litt ekstra feil å designe produkter som ikke er reparerbare..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Men du må også forstå at ting som koster såpass "lite" ofte ikke blir reparert uansett, fordi det er billigere for produsenten å lage nye enn det er å reparere dem. Så dette gjelder de fleste produsenter. Men det er kun Apple som får masse kjeft for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

 

 

Med en antatt produksjonskostnad på under hundrelappen er det vel billigst å sende dem rett til Elretur.

Antatt produksjonskostnad, basert på hva?

 

På Apple's produksjonskostnader generelt... Chinese stuff is cheap to build...

 

Så det består av kinesere? Ikke andre materialer og teknologi?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...