Gå til innhold

Løgnernes fall, hyklernes selvmord


Anbefalte innlegg

Tyrannene som har rådet våre samfunn med løgner, manipulasjon, dobbelmoral og hykleri virker å være desperate nå.

 

Vekkelsen blant folk flest virker å ha nådd en kritisk masse, hvor flertallet ikke lenger tror på disse monstrene og deres 1984 stil regimer som dreper og lyger verden rundt i et desperat forsøk på verdensdominans, før de snur og anklager andre for sine egne forbrytelser. Folk flest tror ikke på disse folkene lenger og ser tvers igjennom løgnene, noe som bringer oss til hyklernes selvmord. Når du sitter å lyger og fordømmer andre for det du selv har gjort, ser det bare patetisk ut, hyklernes selvmord i form av at alle vet at de er løgnere, hyklere og dobbeltmoralister. Men de forsetter løgnene fremfor alles øyne, som om folk fortsatt tror på den råtne skiten som forlater munnen deres og giften som sprer seg fra de råtne hjernene til disse dypt syke krapylene.

 

Ikke bare er folk på nett og i diskusjoner stadig mer oppmerksom på disse forferdelige tyrannene, men valget av Donald Trump viser at USA har fått nok av disse monstrene, og den politiske omveltningen i Europa viser at det samme er i ferd med å skje her. Men hvorfor? Jo fordi folk flest er klar over de råtne løgnerne og ikke lenger tror på rennedritten de spruter i trynene på alle som noe annet en shit, og ikke lenger tror det er rosekonfetti.

 

Det virker som flertallet har våknet. Det viktigste er at de ikke tar feil valg, og ikke blir lurt i en felle. Er de åpenbare løgnene og den groteske oppførselen med vilje slik at folket skal ta et drastisk feil valg, og velge en gruppe andre råtne krapyl?

 

For min del handler det om det som er viktig. At folket får makten, at friheten bevares, at moralen gjenopprettes, at krigene avsluttes, at den politiske klassen fjernes, at de falske nyhetene og MSM blir fryst ut og går konkurs (også pengemessig, ikke bare moralsk) og at verden kan entre inn i en ny periode hvor fornuft og det som riktig er kan råde og hvor kloden og folket står i sentrum i en verden som er rettferdig for alle og som sørger for at alle blir tatt vare på og har det de trenger, og hvor målet for folkets felles aktiviteter er å bygge og skape en flott verden hvor ting fungerer på en måte alle er fornøyde med.

 

Er folk enig i at tyrannene holder på å falle? Har vekkelsen nådd et kritisk punkt? Vil en folkelig revolusjon viktigere enn den Franske og Amerikanske snart inntre? Vil folket fjerne løgnerne og fordømme dem for deres handlinger og la dem leve i skammen de fortjener? Vil krigene avsluttes og verden gå inn i en ny tidsepoke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spaghetti med dødt kjøtt på boks, eller suppe?

 

[ ] Det samme som i går, vanlig dødt schpagetti-kjøtt i eselsaus.

[ ] Det samme som i går, vanlig dødt schpagetti-kjøtt i eselsaus.

[ ] Det samme som i går, vanlig dødt schpagetti-kjøtt i eselsaus.

[ ] Det samme som i går, vanlig dødt schpagetti-kjøtt i eselsaus.. suppehue.

 

Are we there yet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spaghetti med dødt kjøtt på boks, eller suppe?

 

[ ] Det samme som i går, vanlig dødt schpagetti-kjøtt i eselsaus.

[ ] Det samme som i går, vanlig dødt schpagetti-kjøtt i eselsaus.

[ ] Det samme som i går, vanlig dødt schpagetti-kjøtt i eselsaus.

[ ] Det samme som i går, vanlig dødt schpagetti-kjøtt i eselsaus.. suppehue.

 

Are we there yet?

Generelt sett så er det et problem for bosettingsmønsteret og regjeringens fordelingspolitikk av heimfødinger at vi spiser for lite suppe, da.

 

Og har for mye internett.

Lenke til kommentar

Et samfunn trenger to ting; En regjering som regjerer og en befolkning som motstrider regjeringens handlinger. Det kan forklares med tusen setninger eller et par; Vi trenger et overordnet sett med regler så galskap ikke vil råde. Vi trenger ikke for mange regler, vi må også ha frihet, og derfor trengs det en befolkning som sier ifra.

 

Problemet er å bli hørt. Problemet er å utgjøre en forskjell når ting går for langt. En balansegang mellom et styres ønsker og en befolknings ønsker er som å balansere på en egg, ikke lett og stor sannsynlighet for å skjære seg.

Lenke til kommentar

 

 

Generelt sett så er det et problem for bosettingsmønsteret og regjeringens fordelingspolitikk av heimfødinger at vi spiser for lite suppe, da.

 

Jeg har faktisk lest livebloggen til Brundtland jeg også, problemstillingen er et fleksibelt faktum-ium. 

 

Jeg tok forøvrig for mye internet en gang, aldri mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Generelt sett så er det et problem for bosettingsmønsteret og regjeringens fordelingspolitikk av heimfødinger at vi spiser for lite suppe, da.

 

Jeg har faktisk lest livebloggen til Brundtland jeg også, problemstillingen er et fleksibelt faktum-ium. 

 

Jeg tok forøvrig for mye internet en gang, aldri mer.

 

Men de har begynt å komme med rot-grønnsak-blanding i butikkene, da.

 

Fersk vare.

 

Rotstuing er undervurdert livnæring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Generelt sett så er det et problem for bosettingsmønsteret og regjeringens fordelingspolitikk av heimfødinger at vi spiser for lite suppe, da.

 

Jeg har faktisk lest livebloggen til Brundtland jeg også, problemstillingen er et fleksibelt faktum-ium. 

 

Jeg tok forøvrig for mye internet en gang, aldri mer.

 

Men de har begynt å komme med rot-grønnsak-blanding i butikkene, da.

 

Fersk vare.

 

Rotstuing er undervurdert livnæring.

 

 

Er rot-grønnsak-blandingen sunn da? Har ikke sett noen reklame på fjes eller TV eller lest noen anbefalinger fra doktor-proktor. Bryr meg ikke om det der med livnæring og alt det tullet bare det er sunt, ja sunt skal det være.

 

Rotstuing er forresten godt til geite-skank.

Fun fakta: En gang spiste jeg 2 skanker, det ble mye sa folk - mye mer enn 1. Heh heh.

Lenke til kommentar

Har ikke sett noen reklame på fjes eller TV eller lest noen anbefalinger fra doktor-proktor.

Anal-ring-muskulatur-massasje er faktisk også undervurdert.

 

Mange mennesker som går rundt med store spenninger i underlivet / bekkenet, som kunne hatt godt av litt grei rund-runking i brun-øyet.

 

Seriøst, det løser opp spenninger og...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...