Gå til innhold

Ting som forvirrer så grenseløst


Emancipate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting som gir en følelse av forvirring eller undring kan legges ut her.

 

Hver gang jeg leser om "en rask bil". Hvilken rolle tror folk at det spiller? Fartsgrensen og køen er den samme for alle!

 

 

Jeg har 2 biler som kan komme seg over 310/330. Du kan ikke kjøre det her i norge med is, du bare spinner. Skjønner ikke poenget ditt. Har også en gixxer 1000cc k4 som bare spinner.

 

 

Du får kun bot om du stopper.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Ting som gir en følelse av forvirring eller undring kan legges ut her.

 

Hver gang jeg leser om "en rask bil". Hvilken rolle tror folk at det spiller? Fartsgrensen og køen er den samme for alle!

 

YfboV54.jpg

 

Man kan ikke det på vanlige veier.  Men noen tar kanskje bilen med seg til f.eks Tyskland og Nürburgring inni mellom. 

Lenke til kommentar

 

Ting som gir en følelse av forvirring eller undring kan legges ut her.

 

Hver gang jeg leser om "en rask bil". Hvilken rolle tror folk at det spiller? Fartsgrensen og køen er den samme for alle!

 

YfboV54.jpg

 

Man kan ikke det på vanlige veier.  Men noen tar kanskje bilen med seg til f.eks Tyskland og Nürburgring inni mellom. 

 

Jeg antar du, som de fleste når de hører om Nürburgring, mener Nordschleife? Det er faktisk en vanlig offentlig veg.

Lenke til kommentar

Neida, de to siste generasjonene er de som satte seg ned foran TV-skjermen i forbausning over hvor fantastisk dette mediet var, men så var det bare at de glemte å reise seg fra stolen og ble sittende.

 

Mange hadde ikke klart seg mtp å skaffe mat på egen hånd (fiske, fangst og dyrking av mark) dersom det oppstod ei krise slik at butikkene gikk tom for varer etter 3 dager.

 

Folk hadde satt seg ned med hodet mellom hendene dersom internett ble avstengt for en periode eller permanent. Det går ikke an å leve uten internett og nå funker ikke apparatene i hjemmet uten heller grunnet "the internet of things."

 

Hvis elektrisk kraft uteble mer enn noen timer eller dager så hadde ikke folk kommet videre. Vedfyrt komfyr og stekeovn er ikke vanlig mer, så da er det game over hvis elektrisiteten uteblir.

 

Folk i dag er sveklinger og hjelpeløse uten all slags hjelpemidler og underholdning. Mannfolk flest er ikke ekte menn heller, de er feminiserte, forfengelige og langt mer opptatt av hva som er hipt enn hva som er praktisk og nødvendig.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

(...) Mannfolk flest er ikke ekte menn heller, de er feminiserte, forfengelige og langt mer opptatt av hva som er hipt enn hva som er praktisk og nødvendig.

Jeg ser ikke problemet med det, for å være ærlig.

 

Synes hele den diskusjonen er teit, rett og slett. Hvis du vil være "ekte mann", så er det ingenting som stopper deg. Men jeg skal faen ikke tilbake til skogen for å skaffe meg mat. Koser meg med elektrisitet og internett, og føler meg på ingen måte mindre mann bare fordi jeg hadde død etter 3 uker uten sivilisasjon rundt meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg gikk i en ny butikk, og idet jeg tok et steg nærmere glass-skapene for melkeprodukter, åpnet alle dørene seg mot meg. Hjernen kverner, er det noe nymotens automatikk her? Det var i så fall fancy. ... Nei, det var en ansatt som smalt igjen døra til lageret, og så ble det overtrykk! :D

Endret av Emancipate
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...