Gå til innhold

mobilt bredbånd i mobil?


Anbefalte innlegg

lurte på om det var mulig å kjøre mobilt bredbånd (f.eks fra telia) i en mobiltelefon med 2 plasser for simkort, hvor 1 brukes til ringing og 1 til data, og dermed ha med seg 100gb kapasitet over alt til all tid.. da jeg planlegger å reise endel til sommern så er dette aktuelt da jeg synes ice fungerer dårlig (mht dekning) og nå i vinterhalvåret brukes det jo ikke i det heletatt, noe det derimot hadde blitt om det var i en mobiltelefon.

 

hvis dette fungerer (om noen har prøvd det) så lurer jeg og på om det er en spes mobiltelefon jeg burde gå for som har stort internminne, 2 simkortplasser og høy batterikapasitet.

 

galaxy mini'en jeg har nå mangler ivertfall 2 simkort plasser, klager ofte over at den har lite internminne igjen og har en lei tendens til å gå tom for strøm hele tiden så den kunne vært aktuell å bytte ut.

Endret av marius77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UMI Touch 4G 5.5" FHD 1920x1080 LPTS Android - Sølvgrå

Men umulig å finne optimal telefon til alt.

 

Tviler på 2 simkort kan brukes samtid, uten problemer. Problemet er også da får du ikke brukt minnekort.

 

 

så fin ut den bortsett fra problemet med å ha 2 simkort og sd/minnekort samtidig, det var liksom nok til å ødelegge hele greia mht å bruke mobilt bredbånd i tlf.

 

må ha minnekort! men bortsett fra det, takk for tipset, alt annet så bra ut, nesten 4000 mah er jo knallbra batteri og doble av min tlf nå.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...