Gå til innhold

ANBEFALING: Her er vårt favoritt GoPro-tilbehør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste tilbehøret til et gopro kamera må da være en Removu S1.

https://www.indiegogo.com/projects/removu-s1-smartest-gimbal-stabilizer-for-gopro#/

Gleder meg! Har venta et år på den, bare et par uker unna nå! *glis

 

Dessuten er jeg uenig i at originale ekstra batteri er rimelige, kjøpte en pakke på seks uoriginale batterier som kom like bra ut i test som de originale, til prisen av ETT originalt batteri. Ingen problemer! Og har batteri for hele dagen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

www.dx.com har det meste av Gopro tilbehør til en brøkdel av prisen her i Norge.

f.eks: GoPro Jaws Flex Clamp koster 425kr uten frakt her i Norge. DX har samme greia (uorginal) til 96kr inkl frakt.

 

Elsker sånne gjerrigknarker som deg..... liker å støtte dem som faktisk lager gode og flotte kameraer jeg, i stede for sinnsykt kyniske dx... lurer på hva dem som lager dette får i lønn ?

Lenke til kommentar

Viss det ikke haster å kjøpe et feste vil jeg anbefale å kjøpe på aliexpress, ebay eller en annen side du stoler på, Det meste av fester som gopro selger kan du få identisk men i litt dårligere kvalitet, anbefaler 3-way'en den er mye bedre enn en selfiestang. tredjeparts batterier fra f.eks. smatree kommer bedre ut på batteritid enn go pro sine originale

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...