Gå til innhold

The Last of Us Part II annonsert – her er traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ai, føler Last of Us er godt egna til å ha nye hovedpersoner hver gang, men satser på at de har tenkt gjennom dette hvis de velger å kjøre på med mer Joel og Ellie. Særlig når historien deres ble så avsluttet som den ble, jeg følte ihvertfall ikke behov for å følge dem videre. Bare ikke Joel blir drept i introen og at vi så hopper fram til en 20 år eldre Ellie.

Lenke til kommentar

Ai, føler Last of Us er godt egna til å ha nye hovedpersoner hver gang, men satser på at de har tenkt gjennom dette hvis de velger å kjøre på med mer Joel og Ellie. Særlig når historien deres ble så avsluttet som den ble, jeg følte ihvertfall ikke behov for å følge dem videre. Bare ikke Joel blir drept i introen og at vi så hopper fram til en 20 år eldre Ellie.

 

«We knew that it needed to be a story worth telling and, perhaps more importantly, a story worthy of Joel and Ellie. After spending years on different ideas (and almost giving up), we finally uncovered a story that felt special—a story that evolved into an epic journey.» - http://blog.us.playstation.com/2016/12/03/the-last-of-us-part-ii/

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

-snipp-

«We knew that it needed to be a story worth telling and, perhaps more importantly, a story worthy of Joel and Ellie. After spending years on different ideas (and almost giving up), we finally uncovered a story that felt special—a story that evolved into an epic journey.»

Låder jo godt det! Viser at Naughty Dog ikke vil lage hva som helst bare for å melke oss spillerne! 

Lenke til kommentar

Gleder meg. Men må si Naughty Dog er virkelig i en helt annen klasse. Aldri sett noe så detaljert før, gitarspillingen spesielt. Er helt hinsides bra laget. Det her som er kjennetegnet på et Naughty Dog spill, dem bruker mye tid på detaljer som gjør at spillene dems blir levende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Shit altså.

 

Mitt favoritt spill denne generasjonen ihvertfall. Steike jeg gleder meg til dette.

 

Godt det er mange som liker dete, jeg syns det var bra, kunne vært bedre , er en del små feil som irriter meg grenseløst og hvis de fikser 1 av 2 stor problemen jeg har så er jeg fornøyd

Lenke til kommentar

Har nyleg handla PS4 Pro, og TLOU står som prioritering nummer 2 etter Bloodborne, så dette er gode nyhende.

 

Ai, føler Last of Us er godt egna til å ha nye hovedpersoner hver gang, men satser på at de har tenkt gjennom dette hvis de velger å kjøre på med mer Joel og Ellie. Særlig når historien deres ble så avsluttet som den ble, jeg følte ihvertfall ikke behov for å følge dem videre. Bare ikke Joel blir drept i introen og at vi så hopper fram til en 20 år eldre Ellie.

 

Bare ikke spillet blir for forutsigbart så skal ikke jeg klage ,et av de to store problemene tlou 1 hadde

 

Naughty Dog gjør det igjen! ??

 

for håpe det , jeg har mine tvil. Men gjør det igjen... jaja antar det :) Men igjen det originale har noen irriterende feil, for all del hvis man klare ignorer det som tydeligvis folk gjør så er drit bra, jeg får det ikke til.

 

Gleder meg. Men må si Naughty Dog er virkelig i en helt annen klasse. Aldri sett noe så detaljert før, gitarspillingen spesielt. Er helt hinsides bra laget. Det her som er kjennetegnet på et Naughty Dog spill, dem bruker mye tid på detaljer som gjør at spillene dems blir levende.

 

joa , men jeg vil tørre å påstå at det er et par andre utviklere som diskutabelt lager minst like gode spill

 

Det er litt vanskelig å bedømme slike ting eksakt, men last of us er "kanskje" det beste spillet jeg har spilt. Så dette er helt utrolig bra nyheter :D .

 

jeg håper det blir bra for fansen, men beste spillet ,for min del ikke i nærheten, har strengt tatt ikke noe beste spill hadde tlou fikset 1av 2 store feil så kanskje

 

 

Endret av Larzen_91
Lenke til kommentar

 

Naughty Dog gjør det igjen! ??

 

for håpe det , jeg har mine tvil. Men gjør det igjen... jaja antar det :) Men igjen det originale har noen irriterende feil, for all del hvis man klare ignorer det som tydeligvis folk gjør så er drit bra, jeg får det ikke til.

Du må gjerne dra frem noen eksempler.

 

Jeg spillte igjennom på PS3 og gjennomførte det på ny når remasteren kom, og det er sjelden jeg gidder å spille spill 2 ganger. I hvertfall så tett på hverandre, så noe gjorde ND rett i hvertfall :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enig i eneren hadde en bra slutt, men synes den legger fint opp til en oppfølger jeg. Ekstremt giret på dette her, håper Sony bokstavelig talt kaster penger på Naughty Dog sånn at de kan produsere flere spill. De er best in the biz og spillene deres er alene god nok grunn til å eie PS4, men jeg vil ha flere spill fra dem raskere!  :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...