Gå til innhold

Miscreated - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle starte en tråd rundt dette spillet.

 

Legger ved noen sitater fra utviklerne, og lar dem snakke for seg selv;
 

 
What is Miscreated?
Miscreated is an online, open world, post-apocalyptic, sandbox survival game built on CRYENGINE.

After the events of nuclear fallout humanity attempts to hang on of what remains in this unforgiving world, take control in this online experience to survive and be-friend others or choose to stand on your own. Stay alive from mutants that roam the land and other players in this unbelievably beautiful apocalypse reclaimed by nature.

Note: Miscreated is currently in early alpha stages so some features are still being developed and added. This is not a finial representation of the full game.

 

 

Entrada Interactive

 

Entrada Interactive is a completely internet based development team. We had never met each other in person until GDC 2015. We communicate entirely though Skype and started developing the game Miscreated as volunteers. We are all very passionate developers with a very strong focus and vision.

Our team consists of about 20 employees spread across the entirety of the globe.

 
Current Features
  • Large Persistent World

    (Ever expanding with each content patch)

  • Base Building
  • Item Storage
  • Campfires and Tents
  • Hunting Mechanics: Hunt for Deer and other animals to survive
  • Expanded Crafting System: To create materials for bases, campfires and more
  • Fully detailed interiors for houses and Caves
  • Up to 36 players per server
  • Open World Player vs Player
  • Basic Crafting System
  • Dynamic Weather System
  • Inventory System
  • Vehicles: Land and Water
  • Voice Over IP
  • Enemy AI
  • Wildlife AI
  • Radiation Effects
  • Food and Water consumption
  • Randomized Loot Spawns
  • Realistic Physicalized Bullets and Bullet drop
 
Future Features
  • Battle Royale Game Mode: Last man standing fight to the death. Scavenge for loot and hunt down your foes.
  • Vehicle Customisation: Craft armour and cosmetics for Vehicles.
  • More weapon attachments: Scopes, Silencers and more
  • Larger World: Finial World size to be 64km2
  • Much more to come.

 

Spillet har, i mine øyne, ganske pen grafikk, og selv om spillet er i early access på steam, så er det optimalisert ganske så bra. Spillet slet tydeligvis en periode med bugs, dårlig FPS og andre "barnesykdommer", slik som alle andre spill i et alpha/early access stadie. Men for en liten stund siden kom det en ganske stor patch, som fikset alt dette, og spillet har nå meget god kritikk på steam.

 

Miscreated på Steam

 

Verdenen det hele finner sted i føles, for meg, veldig jordnær. Og selv om en god del av tiden i starten av spillet går bort i å lete etter mat, verktøy, våpen osv. så føles det ikke generisk, og jeg har enda til gode å bli lei. Sammenlignet med andre spill i samme sjanger.

 

Dere kan selv se hvordan det ser ut;

 

 

Craftigsystemet i spillet er også ganske givende, og vil nok utvikle seg enda mer etter som spillet blir utviklet og oppdatert. Du står egentlig ganske fritt til å gjøre hva du vil med det, men det er noen ganske enkle og selvsagte regler, som feks: at du ikke kan bygge deg en base midt i en by eller direkte oppi noen andres base. Ellers er det ganske fritt fram. Spillet er også laget med tanken om at man skal kunne leve i villmarken, Bear Grylls style, og fange dyr, flå dem og lage mat, redskaper osv av kjøttet, fettet, tarmene og pelsen. Så det er er med andre ord flere måter å spille dette spillet på.

 

Dere får det ganske så greit demonstrert i denne filmen her;

 

https://youtu.be/cE08cv6fTm8

 

Det er både PvP og PvE servere, og flere av disse er RP.

 

Håper dette spillet slår an, og at mange flere blir med og spille. Jeg og mine kompiser har så langt hatt det veldig kjekt. Jeg er fortsatt ganske ny, så jeg vet ikke mye mer enn det lille jeg har presentert her, så håper noen andre også har spilt Miscreated, og kan komme med noen tips og trisk til resten av oss.

 

- B

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...