Gå til innhold

No Man's Sky har fått sin hittil største oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

For øvrig er den andre saken om No Man's Sky blant de mest kommenterte og leste denne uken. Det viser en tydelig interesse hos publikum, så derfor er det naturlig å dekke. Likevel: vi bare hatt åtte saker om No Man's Sky siden anmeldelsen i august.

 

Jeg tror intressen utelukkende kommer av folk som har lagt dette spillet så til de grader for hat. Jeg synes det er helt topp at dere dekker dette, men jeg synes dere kan være litt mer ærlige, fremfor å alltid pakke inn alt av utsagn og formeninger rundt spillet med julepapir og sølvbånd. Si det som det er; spillet er svindel, spillet er søppel, og ingen oppdatering vil uskyldiggjøre det de gjorde. Det har fremdeles en pris som på ingen måte reflekterer spillets kvalitet eller løgnene (svindelen). Si det som det er. Kall spaden for spade. Slå et slag for gamerne og skriv noe med følelser fremfor det knekkebrød-innholdet dere har viet all deres tid til. Hele nettsiden deres begynner å bli for tørt. Vi vil høre dere kalle Sean Murrray en løgner når han lyver, og ikke "noen features kom ikke med som lovet", f.eks. Skjerpings!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger en oppdatering av prisen mer enn noe annet. Om de senker den til ca 20 kroner så er vi på ca riktig nivå

 

Det begynner å bli komisk hvordan hylekoret overdriver kritikken av dette spillet.

 

Ja, spillet levde ikke opp til forventningene, og Shaun Murray løy så det holdt, og spillet er langt fra fantastisk.

 

Men spillet er likevel en ganske solid affære, med mangler her og problemer der, akkurat som de fleste andre spill.

 

Spillet er ikke verdt de 5-600 det kostet i utgangspunktet, og var grundig feilpriset, men å jekke det ned til mobilspillnivå er å trekke det for langt. Produksjonen bærer fortsatt preg av å være nær AAA, og spillet er storslagent (om enn litt kjedelig i lengden). Lignende finner man i mange andre spill til fullpris, eksempelvis Assassin's Creed-serien.

 

Spør du meg er spillet lett verdt de 300 kronene det koster nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Trenger en oppdatering av prisen mer enn noe annet. Om de senker den til ca 20 kroner så er vi på ca riktig nivå

 

Det begynner å bli komisk hvordan hylekoret overdriver kritikken av dette spillet.

 

Ja, spillet levde ikke opp til forventningene, og Shaun Murray løy så det holdt, og spillet er langt fra fantastisk.

 

Men spillet er likevel en ganske solid affære, med mangler her og problemer der, akkurat som de fleste andre spill.

 

Spillet er ikke verdt de 5-600 det kostet i utgangspunktet, og var grundig feilpriset, men å jekke det ned til mobilspillnivå er å trekke det for langt. Produksjonen bærer fortsatt preg av å være nær AAA, og spillet er storslagent (om enn litt kjedelig i lengden). Lignende finner man i mange andre spill til fullpris, eksempelvis Assassin's Creed-serien.

 

Spør du meg er spillet lett verdt de 300 kronene det koster nå.

Det er vel salgsmetoden som er hovedproblemet. Ved å selv si ting som er direkte usant og heller ikke planlagt, for så å ikke si noe mer på lenge.

 

Om spillet da er ok er irrelevant for min del. Om du kjøper en mobil som sier den har wifi, men så viser seg å ikke ha det, men får et jævlig kult deksel er vel alt glemt?

 

Om bilen du kjøpte ikke kom med servostyring som lovt, men hadde de ga deg en strøken jekk burde vel alt være i orden? Ikke?

Lenke til kommentar

Hvis det er noe du savner i dekningen vår er vi alltid åpne for konkrete inspill og forslag.

Dekningen er suveren, jeg ønsker mer tilbakeblikk artikler (som AoE artiklen), intervjuer med utviklere, Paradox ligger jo ikke langt unna i Stockholm, hva med å stikke innom søta bror og denge de litt?

 

Mest ønsker jeg for eget forbruk mer "editorial" artikler hvor dere analyserer spill industrien utvikling, dens fortid og dermed gjør deres egne prediksjoner angående industriens fremtid med egne synspunkter. Dere sitter med mest erfaring når det kommer til spill industriens omfavn og da synes jeg det er viktig at dere videreformidler kunnskapen i dette formatet slik at vi deres forbrukere får nye perspektiver å diskutere. Dere har hatt en del slike artikler og de har alltid vært deres beste artikler imo.

 

That being said så er editorials det som har ødelagt Washington post og New York Times, så kan godt være mitt forslag er helt elendig...

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

 

 

Trenger en oppdatering av prisen mer enn noe annet. Om de senker den til ca 20 kroner så er vi på ca riktig nivå

Det begynner å bli komisk hvordan hylekoret overdriver kritikken av dette spillet.

 

Ja, spillet levde ikke opp til forventningene, og Shaun Murray løy så det holdt, og spillet er langt fra fantastisk.

 

Men spillet er likevel en ganske solid affære, med mangler her og problemer der, akkurat som de fleste andre spill.

 

Spillet er ikke verdt de 5-600 det kostet i utgangspunktet, og var grundig feilpriset, men å jekke det ned til mobilspillnivå er å trekke det for langt. Produksjonen bærer fortsatt preg av å være nær AAA, og spillet er storslagent (om enn litt kjedelig i lengden). Lignende finner man i mange andre spill til fullpris, eksempelvis Assassin's Creed-serien.

 

Spør du meg er spillet lett verdt de 300 kronene det koster nå.

Det er vel salgsmetoden som er hovedproblemet. Ved å selv si ting som er direkte usant og heller ikke planlagt, for så å ikke si noe mer på lenge.

 

Om spillet da er ok er irrelevant for min del. Om du kjøper en mobil som sier den har wifi, men så viser seg å ikke ha det, men får et jævlig kult deksel er vel alt glemt?

 

Om bilen du kjøpte ikke kom med servostyring som lovt, men hadde de ga deg en strøken jekk burde vel alt være i orden? Ikke?

 

Om du hadde betalt for spillet med en gang den påstanden kom, og så ikke fikk det, så er sammenligningene gyldig. Men vi fikk vite før spillet kom omtrent nøyaktig hva vi kunne forvente. Ikke lenge før, men lenge nok til at man kan la være å spille det. Du har med andre ord ikke kjøpt noe du ikke har fått, som dine sammenligninger tilsier.

 

Poenget mitt er at spillet er helt ok, bare ikke det som hypetrainet har lovet, og ikke verdt full pris. Men det er lang vei i kvalitetsforskjell mellom NMS og simple mobilspill. Som sagt, jeg er ikke uenig i kritikken spillet har fått. Men jeg synes det er tåpelig hvor gale folk blir med overdrivelsene. Det er kontraproduktivt for fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...