Jump to content
steinjarle

Verdens første «crowd-utviklede» PC smadret finansieringsmålet allerede første dag

Recommended Posts

Passer jo perfekt :) Har tenkt å kjøpe en hybrid for skole og hjemmebruk. Skulle vente til surface 5 kommer ut (estimert) i Februar. Da blir det litt konkuranse også og litt fler valg :p

Annonse

Her ser jeg dere hos TEK har glemt og nevne en ting: Toppmodellen har en i7-7Y75 prosessor, ikke i7-7500U som er kraftigere. Dette vil vel gi bedre batteri tid, mot noe svakere ytelse.

Skandinavisk Design. Siden når var Finland i Skandinavia? Eller er designet Svensk?

Ellers så ser den jo veldig smekker ut denne saken her, hadde ikke vært meg i mot å hatt en slik :)

• Like 4

Sukk, har ikke hatt råd til ny laptop siden 2007 og det pga sykdom... Men dang, den toppmodellen vil jeg ha.. hadde jeg bare ikke vært nødt til å bygge meg en ny server.. Mangler fortsatt, 6 stk 8 TB wd Red og litt annen hardware (hk, cpu, ram).. og det er bare ca halve utstyret som skal inn i serveren..

Vel, da har jeg i det minste noe å sikle etter når serveren en gang i våres kanskje blir klar.. Drooool

Som CastleLord sa, dere har glemt å nevne at det er en i7-7Y75 prosessor og ikke en U prosessor (Som f.eks. Surface har). Grunnen til det er at Y versjonen har lavere TDP, som igjen gjør at Eve V kan være fanless.

Dere har også nevnt at det er x2 USB Type-C porter, dette er feil da den ene er Thunderbolt 3. Selv om det er samme type kontakt er det stor forskjell.

Bestilte en Eve V i7 og venter i spenning på at det skal komme en pakke i Februar nå :)

.

Edited by Larzen_91

Skandinavisk Design. Siden når var Finland i Skandinavia? Eller er designet Svensk?

Ellers så ser den jo veldig smekker ut denne saken her, hadde ikke vært meg i mot å hatt en slik :)

Du har rett, men siden når skrev vi nasjonalitet med stor forbokstav? Det staves svensk.

Alfadir, jeg henviste ikke til artikkelen, jeg henviste til hva de selv skrive på sine Indigogo-sider - noe denne artikkelen også siterer. Men takk for at du rettet opp i grammatikken min  :wee: 

Forøvrig en artig likestilling av feil du kommer med; "Svensk - svensk" eller like ille som at "Finland er i Skandinavia". Hva om jeg skriver, "finland er i skandinavia", blir det dobbelt så ille da?  :hmm: 

(Ta gjerne denne posten som en spøk, det er slik den er ment)

Edited by bshagen

Er Propeller Design i Sverige som hjelper til med å designe den.

Edited by 1Y2SN60F

Moms er ikke en ting lengre. MVA ble en ting når de fjernet moms som en ting.

Hva snakker du om? Moms =  Mva. 

Nja.. helt konkret var "moms" forkortelsen på MerOMSetningsavgiften som ble erstattet av "MVA" MerVerdiAvgiften i 1969. Forkortelsen "moms" henger kun igjen i det dagligdagse språket, men all offentlig bruk gjengir MVA eller merverdiavgift.