Gå til innhold

Verdens første «crowd-utviklede» PC smadret finansieringsmålet allerede første dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk, har ikke hatt råd til ny laptop siden 2007 og det pga sykdom... Men dang, den toppmodellen vil jeg ha.. hadde jeg bare ikke vært nødt til å bygge meg en ny server.. Mangler fortsatt, 6 stk 8 TB wd Red og litt annen hardware (hk, cpu, ram).. og det er bare ca halve utstyret som skal inn i serveren..

 

Vel, da har jeg i det minste noe å sikle etter når serveren en gang i våres kanskje blir klar.. Drooool

Lenke til kommentar

Som CastleLord sa, dere har glemt å nevne at det er en i7-7Y75 prosessor og ikke en U prosessor (Som f.eks. Surface har). Grunnen til det er at Y versjonen har lavere TDP, som igjen gjør at Eve V kan være fanless.

 

Dere har også nevnt at det er x2 USB Type-C porter, dette er feil da den ene er Thunderbolt 3. Selv om det er samme type kontakt er det stor forskjell.

 

Bestilte en Eve V i7 og venter i spenning på at det skal komme en pakke i Februar nå :)

 

.

 

 

Endret av Larzen_91
Lenke til kommentar

Alfadir, jeg henviste ikke til artikkelen, jeg henviste til hva de selv skrive på sine Indigogo-sider - noe denne artikkelen også siterer. Men takk for at du rettet opp i grammatikken min  :wee: 

Forøvrig en artig likestilling av feil du kommer med; "Svensk - svensk" eller like ille som at "Finland er i Skandinavia". Hva om jeg skriver, "finland er i skandinavia", blir det dobbelt så ille da?  :hmm: 

(Ta gjerne denne posten som en spøk, det er slik den er ment)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Skandinavisk Design. Siden når var Finland i Skandinavia? Eller er designet Svensk?

 

Ellers så ser den jo veldig smekker ut denne saken her, hadde ikke vært meg i mot å hatt en slik :)

Er Propeller Design i Sverige som hjelper til med å designe den.

Endret av 1Y2SN60F
Lenke til kommentar

 

Moms er ikke en ting lengre. MVA ble en ting når de fjernet moms som en ting.

 

Hva snakker du om? Moms =  Mva. 

Nja.. helt konkret var "moms" forkortelsen på MerOMSetningsavgiften som ble erstattet av "MVA" MerVerdiAvgiften i 1969. Forkortelsen "moms" henger kun igjen i det dagligdagse språket, men all offentlig bruk gjengir MVA eller merverdiavgift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...