Gå til innhold

Dette er Black Friday-tilbudene du bør slå til på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den GTX 1080 var nok aldri på tilbud til 5599,-. Ja, de hadde satt ned prisen for å lure prisjekkere, men selv halv ett i natt var varen: "utgått" fra Dustin Home's sortiment.

Anbefaler at dere bytter ut Strix modellen i oversikten her med Armor OC typen som fremdeles er til 6199,- i flere butikker.

 

Så dette selv - 00:20 var jeg innom, og da var det "utgått".

 

Litt dårlig at dere ikke sjekker at tilbudene faktisk er reelle, særlig når denne artikkelen har blitt skrevet etter at "tilbudet" kom opp.

Hei! Beklager dette - det har vært mange tilbud å gå igjennom, og ikke alle var like enkle å sjekke lagerstatusen på. Har oppdatert produktet med forslaget ditt :)

 

PS: Nå kan dere legge inn egne tips som dukker opp direkte i saken. Bruk følgende mal (med reelle produkter naturligvis), så dukker de opp nesten øverst i saken:

 

Produkt: Tittel på produkt

Pris: 1234

Lenke: http://www.lenke.com

 

- Niklas

Lenke til kommentar

Eg bestilte nett no ein hodetelefonforsterkar som eg tenkjer ha på jobben.

 

Produkt: Optoma NuForce uDAC 3

Pris: 500 kr.

Lenke: https://www.komplett.no/product/848524/tv-lyd-bilde/hodetelefoner/forsterkere/optoma-nuforce-udac-3

 

Eg synes det vert eit godt tilbot.

Evenstadmusikk hadde en dac med forsterker med førpris på 3000 kr i dag til 493 kr. Vi var et få tall som fikk tak i den. Den nuforce dacen var det noen som mente ikke var noe særlig. men kom gjerne med tilbakemeldinger.

 

Syntes også tilbudene tek har listet opp i dag var labre. I forhold til det man faktisk kunne få tak i. Føler ikke de har gått dypt nok

Lenke til kommentar

Ja, sitter og lurer på den selv. Nå kommer Zenwatch 3 snart, som har noen fantastiske renders, men den blir dobbelt så dyr og ser veldig stor ut på videoene.

 

Det ser også ut som man kan få en LG Watch Urbane for ca. 2000,- på Amazon, eller ca. 1360 uten garanti (inkl. gebyr).  Obs - trenger kanskje overgang til lader? 

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...