Gå til innhold

Nå må du passe deg for Final Fantasy XV-spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel vanskelig å lage et mindre engasjerende spill enn FFXIII så det blir nok en forbedring, men jeg tror jeg holder meg unna denne inntil videre. Er ganske lite fan av kampsystemet også.

 

jeg var også skeptisk helt til jeg prøvde kingdom hearts og har siden funnet ut at gameplay i kingdom hearts funker veldig bra. Xiii var ikke så bra nei, gameplay var får my hånd holding , men syns nå et par av karakterene var ok , og plot var helt ok det å

Lenke til kommentar

Det er vel vanskelig å lage et mindre engasjerende spill enn FFXIII så det blir nok en forbedring, men jeg tror jeg holder meg unna denne inntil videre. Er ganske lite fan av kampsystemet også.

 

Er ikke kampsystemet forbedret i FFXV. Etter demoen jeg prøvde så er det ikke noe turnbasert combat lenger. Mulig jeg tar helt feil.

Lenke til kommentar

 

Det er vel vanskelig å lage et mindre engasjerende spill enn FFXIII så det blir nok en forbedring, men jeg tror jeg holder meg unna denne inntil videre. Er ganske lite fan av kampsystemet også.

Er ikke kampsystemet forbedret i FFXV. Etter demoen jeg prøvde så er det ikke noe turnbasert combat lenger. Mulig jeg tar helt feil.

 

de har fjerna turbaserte systemet heilt i det nye, og ser gamezone har ett par igjen på lager til ps4 og 16 til xbox one :wee:

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er vel vanskelig å lage et mindre engasjerende spill enn FFXIII så det blir nok en forbedring, men jeg tror jeg holder meg unna denne inntil videre. Er ganske lite fan av kampsystemet også.

Er ikke kampsystemet forbedret i FFXV. Etter demoen jeg prøvde så er det ikke noe turnbasert combat lenger. Mulig jeg tar helt feil.

 

Det er det nye kampsystemet jeg mener. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...