Gå til innhold

HDR TV til PS4 Pro


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Prøver og bli klok på HDR 4.

 

Forstår at dette er krevende for Tven og det blir fort litt delay.

 

Men sett at det finnes game mode på blandt annet samsung KS8005 som er samme som KS8000?

 

Når denne settes i Game mode så er det bare 20-21 ms delay, men på bekostning av at den slår av HDR?? Detter er jeg ikke interessert i!

 

Det er den Tven jeg helst vill ha, men vill ikke måte slå av HDR for og kunne spille. Da blir noe av poenget bort med og kjøpe en 4K HDR TV til PS PRO..

 

Om jeg forstår dette rett?

 

Har også sett på den noe dyrere sony ZD9, den ser ikke ut som slår av HDR og har 45ms i game mode. Som er bra nok, er det ikke?

 

Håper at jeg tar feil men må høre om noen vet noe mer en meg på dette tema.

 

Takk for alle svar :)

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1468824679

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1474887589&rss

 

 

post-260083-0-66173800-1479506460_thumb.jpg

post-260083-0-30794600-1479506476_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung har kommet med en ny programvare som aktiverer HDR under Game Mode på KS-modellene sine, du trenger ikke tenke på det.

 

Sonys ZD9 er jo mer enn dobbelt så dyr, men den er jo også en god del bedre på HDR i seg selv takket være den lokale dimmingen sin. Hvis du vil ha et steg opp fra KS-modellene til Samsung uten å betale 50 000 kr bør du holde et øye med LG sine OLED-modeller, det er rimelig å anta at en eller annen butikk vil gjøre et stunt der.

Lenke til kommentar

Samsung har kommet med en ny programvare som aktiverer HDR under Game Mode på KS-modellene sine, du trenger ikke tenke på det.

 

Sonys ZD9 er jo mer enn dobbelt så dyr, men den er jo også en god del bedre på HDR i seg selv takket være den lokale dimmingen sin. Hvis du vil ha et steg opp fra KS-modellene til Samsung uten å betale 50 000 kr bør du holde et øye med LG sine OLED-modeller, det er rimelig å anta at en eller annen butikk vil gjøre et stunt der.

Har de det!

 

Kjempe bra :D Hvor fant du de infoen? Vet du hva de ligger på i delay med den nye oppdateringen?

 

Lommeboken min vill ikke ha et steg opp :hm: ... Men må mann så må mann. Er nøye på bilde kvaliteten.

 

En ting til jeg lurer på er om jeg kom koble en hardisk rett inn i tven med 4K videoer med høy bitrate. Er prossesoren i Samsung god nok til og kunne spille av direkte fra en hardisk? Laptopen min er ikke sterk nok...

 

OLED tvene ser veldig bra ut, men har lyst på 65" og det blir et problem med tanke på pris vill helst ikke over 20.000kr heller nermere 16.000 - 17.000 om mulig (Black friday) :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

 

Du får 55" OLED B6-tv til 14.995.- denne uka. Er også mulig å skaffe seg en C6 65" til 24.995.- hos expert. Hadde selv satt et tak på 20k (65" samsung 9005-serie), men når jeg fikk C6 65" til "bare 5000 mer" så gikk jeg for den i stedet. C6 skal for øvrig ha lavere input lag en B6 grunnet kraftigere prosessor (i utgangspunktet for å takle 3D som B6 ikke har). LG kommer også med FW-oppdatering før desember som skal senke input lag på alle modeller. Endret av Hårek
Innlegget var skrevet inne i sitatet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...