Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehehehe. Den "klagen" der som er sendt inn til Lotteritilsynet bærer preg av både total fornektelse og ren ignoranse. 

 

Men det vil nok komme frem for en dag, også for han/hun som sendte inn den der, at de har blitt lurt grundig. 

 

Men jeg mistenker vel helt ærlig at den "klagen" er sendt inn fra noen høyere opp i systemet til Lyoness. 

Lenke til kommentar

Hehehehehe. Den "klagen" der som er sendt inn til Lotteritilsynet bærer preg av både total fornektelse og ren ignoranse. 

 

Men det vil nok komme frem for en dag, også for han/hun som sendte inn den der, at de har blitt lurt grundig. 

 

Men jeg mistenker vel helt ærlig at den "klagen" er sendt inn fra noen høyere opp i systemet til Lyoness. 

Tviler. De høyere oppe er smartere, og vet at dette er ren svindel. 

Lenke til kommentar

Vedkommende som sender inn spørsmål til lotteritilsynet gir seg ikke med konspirasjonene ?

 

I og med at det ligger ute med fullt navn osv, linker jeg ikke direkte til dokumentet, men ligger i postjournalen på lottstift for dere som er spesielt interessert. Helt sykt hva de har blitt fortalt av unnskyldninger og bortforklaringer.. Siste krampetrekninger før alt dør ut, vi ser nå..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vedkommende som sender inn spørsmål til lotteritilsynet gir seg ikke med konspirasjonene

 

I og med at det ligger ute med fullt navn osv, linker jeg ikke direkte til dokumentet, men ligger i postjournalen på lottstift for dere som er spesielt interessert. Helt sykt hva de har blitt fortalt av unnskyldninger og bortforklaringer.. Siste krampetrekninger før alt dør ut, vi ser nå..

 

 

Hehe...og så velformulert som det var :) 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De som er igjen nå er i alle fall lurt trill rundt og greier nok aldri å komme seg ut selv om de mister alle pengene sine. De kommer til å peke fingeren mot alle sammen som rapporterte dem og myndighetene og skylde på dem fordi deres "firma" har jo overhodet ikke gjort noe galt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg håper alle dere flotte, velskrevne, intelligente skribenter her inne hadde en flott nasjonaldag i går.

Gleder me til å følge innleggene deres videre.

En spennende uke er i anmarsj og sommeren nermer seg med stormskritt i tillegg har jeg alle disse artige og velformulerte innleggene å følge med på her inne.

 

Livet er herlig dere.   :fun:

Endret av SannhetsSerum
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Livet er definitivt herlig.

Flere irriterte Lyoness kunder nå som rabattene forsvinner og fordelene de trodde de hadde er utenom rekkevidde.

Noen prøver å få tilbake men det drøftes og drøyes da de skal vist gjennom en rettssak slik at den Norske stat får seg en lærepenge.

Man kan flire godt av det man hører, men de spøkte faktisk ikke om dette og trodde med lysende øyne at det kom til å bli bra...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg håper alle dere flotte, velskrevne, intelligente skribenter her inne hadde en flott nasjonaldag i går.

Gleder me til å følge innleggene deres videre.

En spennende uke er i anmarsj og sommeren nermer seg med stormskritt i tillegg har jeg alle disse artige og velformulerte innleggene å følge med på her inne.

 

Livet er herlig dere. :fun:

Hæhæhæ... Er du her fortsatt? ? Og fortsatt alt for opptatt til å "investere"??

Du vet det eneste rådet du får herfra er en klar og sterk oppfordring om å gjøre det! ✌ Inn med penga! Lyoness-livet virker langt fra kjedelig du vet?

Nye skrøner presenteres støtt av personer jeg knapt ville latt stå for dugnad i barnehagen. At du finner de troverdige ift investeringer? Tjaaa... Kjør på! ?

Vi er nok ikke rette fora for deg som foretrekker de med rosa skyer og positivitet tuftet på the secret, og andre selvhjelpsbøker. Det er nok heller ikke Lyoness grupper på fb hvor adm har en stri tørn med å legge lokk på misnøyen ?

Du får kose deg i Tyskland, og vil du ha ett stalltips så er det å gjøre som de øvrige fantastene og lese deg opp? Det blir garantert ett av samtaleemnene, de elendige "utbetalingene nevnes nok ikke. Positive attitude you know?

Eller som jeg vil kalle det?

Lemeninnstilling? Lukter suksess helt hit?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du har bitt på halmstrået om å avsløre tilsynet? Jøss...

 

Lyoness har flere problemer, ett av de er informasjon utvekslet nedover.

Det finnes slike eksempler også i Norge, hvor flere av de norske prøver seg på skrøner for at DU skal holde deg i ro, og fortsette med det du gjør.

Nemlig å gi de penga dine.

 

https://taratalkstoday.blogspot.com/2019/05/lyoness-australian-md-jef-rowlison.html?m=1

 

Gled deg til Tyskland!

Omdømmeavdelingen jobber på spreng for å pynte på grisen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper alle dere flotte, velskrevne, intelligente skribenter her inne hadde en flott nasjonaldag i går.

Gleder me til å følge innleggene deres videre.

En spennende uke er i anmarsj og sommeren nermer seg med stormskritt i tillegg har jeg alle disse artige og velformulerte innleggene å følge med på her inne.

 

Livet er herlig dere. :fun:

Hva var det som skjedde i uken som var? Kan ikke si jeg har fått med meg noe som helst spennende i uken som gikk, vertfall ikke som angår denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...