Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så litt som når ett hvert argument mot Trump møtes med et "Jammen, jammen...  HILLARY!!!!" ?

Er det HDS eller CDS?

Og hvor mange ganger har du sett det brukt i denne tråden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man er uenig i instruksen til en offentlig etat så betyr det ikke at etaten er fascistisk. Det er her bare en tilfeldig negativ karakteristikk som kastes ut. Man kunne like gjerne kalt dem satanister, kannibaler eller utenomjordiske.

Nei, han kunne ikke kalt dem satanister eller kannibaler. Fordi fascisme passer utrolig bra når det kommer frem at jobben til etaten er å skille barn fra foreldre med makt og holde de separert (fordi de kommer fra et annet land). Det er ikke en tilfeldig karakteristikk. 

Artig med TDS-count forresten, da har du noe å holde på med. 

• Liker 3
Skrevet

Vil be alle besinne seg og husk at ukvemsord sier mye mer om opphavsmannen enn de han bruker dem mot.

Haha, det er artig med høyresiden som ber om at folk skal besinne seg i debatter, men hater politisk korrekthet. 

En dag er det viktig at man sier ting som det er, kaller en spade for en spade, men når man faktisk gjør det må man besinne seg. 

• Liker 4
Skrevet

Nei, han kunne ikke kalt dem satanister eller kannibaler. Fordi fascisme passer utrolig bra når det kommer frem at jobben til etaten er å skille barn fra foreldre med makt og holde de separert (fordi de kommer fra et annet land). Det er ikke en tilfeldig karakteristikk.

At man skiller kriminelle fra barn når de taes i varetekt er noe som er helt vanlig i alle land og det er ikke noe som karakteristere fascisme.

• Liker 1
Skrevet

At man skiller kriminelle fra barn når de taes i varetekt er noe som er helt vanlig i alle land og det er ikke noe som karakteristere fascisme.

Haha, helt vanlig. 

No other country has a policy of separating families who intend to seek asylum, activists say.

In the European Union, which faced its worst migrant crisis in decades three years ago, most asylum seekers are held in reception centres while their requests are processed - under the bloc's Dublin Regulation, people must be registered in their first country of arrival.

Measures may vary in different member states but families are mostly kept together.

Even in Australia, which has some of the world's most restrictive policies, including the detention of asylum seekers who arrive by boat in controversial offshore centres, there is no policy to separate parents from their children upon arrival.

Jeg antar at du vet at praksisen ble gjort på de som søkte asyl i USA fra El Salvador, Guatemala etc helt lovlig også. 

Skrevet

Haha, det er artig med høyresiden som ber om at folk skal besinne seg i debatter, men hater politisk korrekthet. 

En dag er det viktig at man sier ting som det er, kaller en spade for en spade, men når man faktisk gjør det må man besinne seg.

Å slenger om seg med karakteristikkene fascist/nazi/rasist/kkk fordi man ikke har argumenter å komme er ikke å kalle en spade for en spade. Beklageligvis er det mange på venstresiden som synes dette er helt grei adferd.

Som jeg sa så kunne de like gjerne brukt satanist/kannibal/utenomjordisk, men det er muligens ikke trendy blant dem for tiden..

Her er et eksempel på hvordan folk på ytre vensteside kan bruke benevningene fascist/nazi/rasist. De er nok nærmere mange i denne tråden enn du ønsker tro:

https://www.youtube.com/watch?v=osqx2MyfdnQ

Skrevet (endret)

Og hvor mange ganger har du sett det brukt i denne tråden?

Ikke på langt nær så ofte som jeg har sett deg bruke "TDS!!!!!" etter at du fant det begrepet og noen (som du nok ikke bør høre for mye på) fortalte deg at det er et slags magisk begrep som får alle andre argumenter til å forsvinne, men hvorfor spør du egentlig?

Om du genuint er interessert, så kan du søke etter "hillary" i denne tråden like raskt som jeg kan..?

Endret av Zork
  • Liker 2
Skrevet

Om man er uenig i instruksen til en offentlig etat så betyr det ikke at etaten er fascistisk. Det er her bare en tilfeldig negativ karakteristikk som kastes ut. Man kunne like gjerne kalt dem satanister, kannibaler eller utenomjordiske.

Forøvrig har jeg hatt en "TDS-count" siden jeg begynnte følge tråden for ca 3 uker siden. Dette er for helt feil og upassende bruk av uttrykk:

Gunfreak:

6x fascist/fascisme

2x slave/slaveri

1x rasist/rasisme

1x nazist

Shruggie

1x "Politiet får mer tid til å skyte svarte ungdommer"

1x "rassetassene sine brune oppgulp"

1x fascist/fascisme

Snikpellik

1x rasist/rasisme

Red Frostraven

1x rasist/rasisme

Vice

2x din/sin gud

Og så har vi også nylig som heller ikke hører hjemme her:

Centy88

1x "n**ere [...] ødelegger USA"

Vil be alle besinne seg og husk at ukvemsord sier mye mer om opphavsmannen enn de han bruker dem mot.

Du glemte en, jeg kalte han som skrev at «negere ødelegger USA» rasist to ganger :)

Skrevet (endret)

Er intet mindre enn komisk at en person som har brukt de siste dagene på å stemple de fleste på sin vei som innehavere av TDS - Trump Derangement Syndrome ber om at folk må besinne seg fordi noen tar rasist-ordet i sin munn når en fyr skriver at "negre ødelegger USA". 

Relativt priceless. 

Endret av Mchansern
  • Liker 6
Skrevet

Å kalle noen deranged er ok, men å diskutere fascisme og Trump er ikke lov i kokko-høyre land.

Antar at du da er klar over at du befinner deg i kokko-ekstremvenstre-land?

Skrevet

Ikke på langt nær så ofte som jeg har sett deg bruke "TDS!!!!!" etter at du fant det begrepet og noen (som du nok ikke bør høre for mye på) fortalte deg at det er et slags magisk begrep som får alle andre argumenter til å forsvinne, men hvorfor spør du egentlig?

TDS er ikke en måt å beskrive eller møte de som argumenterer, men de som ikke lengere har argumenter og går over til kun å slenge ut tilfledige negative karakteristikker. Jeg håper ikke du også mener dette er noe som hører hjemme her på forumet. Og jeg har ehller ikke for vane å bruke 5 utropstegn, men grenseløse overdrivelser er jo et tegn på TDS.

Om du genuint er interessert, så kan du søke etter "hillary" i denne tråden like raskt som jeg kan..?

"Jammen, jammen...  HILLARY!!!!" har jeg ikke sett brukt en eneste gang i denne tråden. Og du er klar over at å miste kontakt med virkeligheten er et tegn på stadium 3 av TDS?

Skrevet

Og du er klar over at å miste kontakt med virkeligheten er et tegn på stadium 3 av TDS?

Skummelt. Hva er stadium 4?

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...