Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Woopie Goldberg skal være den siste kjendisen som lider av "Trump Derangement Syndrome". Skjeller ut, ber komme seg ut av studio og skal ha spyttet på en dommer som ikke sa seg enig i all hennes kritikk av Trump.

Endret av robertaas
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har sett mye av en annen oppfatningen den siste uken. Den ser ut til å holde også etter Trumps caps lock rant mot Iran, og trusler om å trekke sikkerhetsklareringer fra avgåtte etterretningstopper som har kritisert ham, bla. etter Helsinki.

Når hesten er rømt så er det viktigste å gi han som ba deg om å stenge stalldøra sparken.

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Woopie Goldberg skal være den siste kjendisen som lider av "Trump Derangement Syndrome". Skjeller ut, ber komme seg ut av studio og skal ha spyttet på en dommer som ikke sa seg enig i all hennes kritikk av Trump.

https://youtu.be/a0KKkKEeW84

En sak har alltid 2 sider. Jeg skulle likt å sett hele klippet uredigert, men her er iallefall Woppie sin versjon

https://youtu.be/FtAeSu0JbJQ

Uansett er fox news like eller mer uærlig enn statsstyrte tvstasjoner i russland, Tyrkia og Nord Korea.

Skrevet

Straks:
Trump med tale under VFW-konferansen (Veterans of Foreign Wars) i Kansas City.
Disse arter seg iblant nesten som rallies, og talen likeså.

Watch live: Trump speaks at Veterans of Foreign Wars convention
http://thehill.com/video/administration/398525-watch-live-president-trump-speaks-at-the-veterans-of-foreign-wars-of-the
"President Trump on Tuesday will speak at the Veterans of Foreign Wars of the United States National Convention in Kansas City."

Streamen via YT:

• Liker 2
Skrevet (endret)

En sak har alltid 2 sider. Jeg skulle likt å sett hele klippet uredigert, men her er iallefall Woppie sin versjon

Uansett er fox news like eller mer uærlig enn statsstyrte tvstasjoner i russland, Tyrkia og Nord Korea.

Segmentet er lagt ut av programmet og det er ikke tvil om hvem det er som er agressiv og mister besinnelsen her. Hva som skjedde utenom kamera er det selvsagt vanskelig å konkludere om.

Og kanaler som Fox er nødvendig som tillegg til andre kanaler om man skal se hva som foregår i USA. Det er Fox som tar opp saker og slipper til selv venstreradikale mister jobben sin på universiteter om mobben der ikke tror at de er radikale nok.

Tror du virkelig du kan få oversikt over hva som faktisk skjer i Norge, USA eller Midtøsten om du kun følger med i NRK eller Aftenposten?

Endret av robertaas
Skrevet

Han bor nok i Norge

Håper du tar feil. Fryktelig trist når en voksen mann med det nicket fortsetter å bo i landet han poster mest dritt om. Takk for tipset om statistikken uansett. Den visste jeg ikke om  :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Segmentet er lagt ut av programmet og det er ikke tvil om hvem det er som er agressiv og mister besinnelsen her. Hva som skjedde utenom kamera er det selvsagt vanskelig å konkludere om.

Og kanaler som Fox er nødvendig som tillegg til andre kanaler om man skal se hva som foregår i USA. Det er Fox som tar opp saker og slipper til selv venstreradikale mister jobben sin på universiteter om mobben der ikke tror at de er radikale nok.

Tror du virkelig du kan få oversikt over hva som faktisk skjer i Norge, USA eller Midtøsten om du kun følger med i NRK eller Aftenposten?

De mer objektive mediene har ikke en agenda med sin formidling av nyheter, og behandler republikanere og demokrater ganske likt.

At republikanerene begår mer lovbrudd i posisjon og har mer forkvaklede holdninger er ikke mediene sin skyld.

Fox News har en agenda om å fremme støtte for det republikanske partiet, og presentere konservative og kristne verdier -- som i motsetning til å være objektive.

...

Amerikanske medier dekker midtøsten i større grad enn norske.

Midtøsten selv har Al-Jazeera som ikke er totalt håpløst uobjektive.

Associated Press dekker hele verden.

BBC World News har egen kanal.

Det sier for øvrig seg selv at ingen kan få totalt sikre nyheter fra land uten pressefrihet;

Det beste vi har er vestlige reportere som besøker landene i midtøsten, og veldedige organisasjoner som operer i landene sine rapporter.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Skrevet

De mer objektive mediene har ikke en agenda med sin formidling av nyheter, og behandler republikanere og demokrater ganske likt.

At republikanerene begår mer lovbrudd i posisjon og har mer forkvaklede holdninger er ikke mediene sin skyld.

Fox News har en agenda om å fremme støtte for det republikanske partiet, og presentere konservative og kristne verdier -- som i motsetning til å være objektive.

Morsomt at i enkeltes verdensbilde finnes det to typer medier: de konservative og de objektive.

Det beste vi har er vestlige reportere som besøker landene i midtøsten, og veldedige organisasjoner som operer i landene sine rapporter.

NRK sendte jo antisemitten Sidsel Wold til Israel og hun kunne rapportere ting som "Palestinerne har ikke noe valg, de er nødt til å bombe Israel" og "Det er noe galt med alle israelere". Blir vel ikke mere objektivt enn det?

Skrevet

Morsomt at i enkeltes verdensbilde finnes det to typer medier: de konservative og de objektive.

Hva skal man egentlig si når konservative "media" støtter en "president" som lyver så det renner av ham for hvert eneste ord han sier? Er det objektivt å støtte en som lyver så mye som Donald?
Skrevet

Hva skal man egentlig si når konservative "media" støtter en "president" som lyver så det renner av ham for hvert eneste ord han sier? Er det objektivt å støtte en som lyver så mye som Donald?

Like mye eller lite objektivt som de som forkaster Donald uansett hva han sier. ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du må ikke blande politiske kommentar og nyheter når du vurderer «media». En venter ikke at politisk kommentatorene er «objektive», enten konservative eller progressive.

Jeg tipper de fleste her ser på Fox News’s provoserende kommentatorer og aldri på Fox’s nyheter

Endret av jjkoggan
Skrevet

Like mye eller lite objektivt som de som forkaster Donald uansett hva han sier. ;)

Når mesteparten av hva som kommer ut av kjeften på klovnen er ren løgn: Hvorfor skal man ikke forkaste alt? ;) Jeg lyver, jeg lyver, jeg lyver, jeg lyver, jeg lyver, jeg lyver, MEN NÅ SNAKKET JEG SANT!!!! HVORFOR TROR DERE IKKE PÅ MEG????
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Du har også de sosialistiske mediene -- men dem har du knapt hørt om engang, fordi venstresiden i vesten valgte vitenskap, og kom i konflikt med religion-- mens høyresiden valgte anti-vitenskap for å være på motsatt side og få med seg de religiøse.

I en alternativ virkelighet kunne nok venstresiden i vesten valgt religion, selv om kampen for likeverd mellom samfunnsklassene, antirasisme og kvinnekamp i utgangspunktet er rettferdig, og dermed i samme gate som vitenskap; et bidrag til positiv samfunnsutvikling.

Men altså, på venstresiden i Norge så har du:

Friheten, den marxistiske avisen.

Dagsavisen, som også markerer seg som en venstreavis.

I dagens samfunn er venstresiden for øvrig ganske marginal.

De mest ekstreme er Rødt, som ønsker lik(ere) lønn for alle, og antifascister, som er like radikale som nynazister, men av moralsk riktige grunner.

For min del ønsker jeg ikke bias i mediene mine.

Derfor leser jeg ikke Friheten eller Dagsavisen.

Ser ikke Fox News eller Russia Today.

I USA finner du MSNBC og Huffington Post som er litt liberale,  men ingen du har hørt om som er like uobjektive som Fox News, Infowars eller Breitbart.

NRK sendte jo antisemitten Sidsel Wold til Israel og hun kunne rapportere ting som "Palestinerne har ikke noe valg, de er nødt til å bombe Israel" og "Det er noe galt med alle israelere". Blir vel ikke mere objektivt enn det?

Jøss. Vanker du på MIFF også?

Endret av Red Frostraven
Skrevet

Når mesteparten av hva som kommer ut av kjeften på klovnen er ren løgn: Hvorfor skal man ikke forkaste alt? ;) Jeg lyver, jeg lyver, jeg lyver, jeg lyver, jeg lyver, jeg lyver, MEN NÅ SNAKKET JEG SANT!!!! HVORFOR TROR DERE IKKE PÅ MEG????

Enda et eksempel på "Trump Derangement Syndrome".

Man kan nesten lure på om Trump er laget av onde genier med innsikt i nevrolingvistisk programmering. Etter 8 år med Trump vil hele den politiske venstresiden passe best på lukket anstalt.

Skrevet

Æ må le, venstresiden har med enkelhet stjålet "snowflakes" fra republikanerne ved å påpeke hvor sarte de er som ikke takler at fotballspillere kneler under nasjonalsangen. Skal bli morsomt om det en dag går opp for dere hva "Trump Derangement Syndrome" faktisk betyr!  :rofl: 

Dere skjønner visst ikke at vi allerede ler oss ihjel av hvor stolte dere er av deres nye "snowflake", som igjen kun passer om dere selv!  :rofl:

• Liker 1
Skrevet

Enda et eksempel på "Trump Derangement Syndrome".

Man kan nesten lure på om Trump er laget av onde genier med innsikt i nevrolingvistisk programmering. Etter 8 år med Trump vil hele den politiske venstresiden passe best på lukket anstalt.

Jeg frykter apologeter som mener vi burde tåle slike løgn enn folk som overreagerer. Demokratiet fungerer ikke når lederne lyver så mye at få kjenner sannheten
  • Liker 4
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...