Gå til innhold

ANMELDELSE: Titanfall 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor slipper de dette sammen med de to største konkurrentene? Samme fella som sist; kjempebra spill til feil tidspunkt.

 

EA har fått pepper for dette og kom med dårlige begrunnelser for valg av dato. Dessverre har spillet ikke solgt så godt. Håper det endrer seg, fordi jeg syns spillet gjør veldig mye bra.

Sånt er trist. Jeg kjøper dette, likte det forrige godt. Egentlig er jeg fan av relativt trege taktiske fps, men titanfall 1 var knallbra. Elsket den tighte feelingen på fps delen, hopp inn i et spill og så er det 100% kaos :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har snart spilt igjennom single player-kampanjen på PC nå og det blir bare bedre og bedre. Jeg er egentlig ingen fan av FPS, men dette er noe av det beste jeg har spilt på mange år. Fantastisk imponerende! Jeg må si det er helt på høyde med Doom (4)! :)

 

Gleder meg til å teste ut multiplayer så snart jeg har spilt igjennom SP campaign!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...