Gå til innhold

Blizzard gjenskaper Diablo 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å prøve det. Men, virker som en lettvind måte å få nytt liv i Diablo 3 igjen. En remake av Diablo ville vært best for alle, men det gjør Diablo 3 enda dødere enn det allerede er.

 

Kjøpte Diablo 3 ved release, har nesten ikke spilt sideb Ros kom ut, men i går kjøpte jeg pinade hele spillet på nytt, bare denne gang på Xbone. Fikk overtalt dama til å spille co-op, og det var en positiv opplevelse! Så regner med at vi går igjennom Diablo med våre freshe karakterer i januar:)

Lenke til kommentar

Må man ha utvidelsespakken? Har diablo 3 liggende, men ble lei relativt raskt.

 

AtW

 

Ja, såvidt eg kan klare å finne ut så må du det.

 

Informasjonen er litt varierande, men det virkar som dette ikkje på nokon måte er snakk om ein remake av Diablo 1. Du bruker ein av dine originale D3-karakterar og går gjennom ein portal for å komme deg til Diablo 1 "verda". Her kan du gå nedover i dei 16 nivåa frå Diablo 1, med musikk, The Butcher og dårlegare grafikk, men utan å ta inn noko av spelmekanikken frå D1. Her vil ein kunne finne utstyr som er ekslusivt for denne eventen. Portalen vil berre vere open i januar.

 

Det er jo litt artig då, har brukt mange timar i D1 så må kanskje prøve, men noko remake ser det ikkje ut til å vere.

Lenke til kommentar

D3 er vel egentlig ganske dødt nå. Tror ikke en ny class (som man må betale for?) kommer til å hjelpe når hovedproblemet er mangel på variasioner i builds (tenk PoE vs. D3).

 

Mangel på variasjoner i builds? Det er latterlig mange forskjellige builds om dagen, flere av de er viable for end-game.

 

Må si meg enig i at D3 er ganske dødt, det har vært alt for få store endringer i den siste tiden. Håper de har mye spennende på lager med Necromancer.

Lenke til kommentar

 

Må man ha utvidelsespakken? Har diablo 3 liggende, men ble lei relativt raskt.

 

AtW

Ja, såvidt eg kan klare å finne ut så må du det.

 

Informasjonen er litt varierande, men det virkar som dette ikkje på nokon måte er snakk om ein remake av Diablo 1. Du bruker ein av dine originale D3-karakterar og går gjennom ein portal for å komme deg til Diablo 1 "verda". Her kan du gå nedover i dei 16 nivåa frå Diablo 1, med musikk, The Butcher og dårlegare grafikk, men utan å ta inn noko av spelmekanikken frå D1. Her vil ein kunne finne utstyr som er ekslusivt for denne eventen. Portalen vil berre vere open i januar.

 

Det er jo litt artig då, har brukt mange timar i D1 så må kanskje prøve, men noko remake ser det ikkje ut til å vere.

 

 

Hmm, ok, da er det no go for meg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Skam. Burde fått en skikkelig remastered. Ikke cartoon network.

Ja, de burde ha 8-bit fargepalett, laget nye 2d-sprites og gjort alt helt mørkt fordi det er fremdeles sinnssykt skummelt for oss voksne folk nå som da vi var barn.

Ærlig talt, Diablo 3 er et dystert, blodig spill og alt det maset om at det ikke har en mørk atmosfære er bare fordi folk glemmer at de har blitt eldre, erfarne og ikke blir så "mind blown" av spill, spesielt de med velprøvde konsepter.

Lenke til kommentar

 

Skam. Burde fått en skikkelig remastered. Ikke cartoon network.

Ja, de burde ha 8-bit fargepalett, laget nye 2d-sprites og gjort alt helt mørkt fordi det er fremdeles sinnssykt skummelt for oss voksne folk nå som da vi var barn.

Ærlig talt, Diablo 3 er et dystert, blodig spill og alt det maset om at det ikke har en mørk atmosfære er bare fordi folk glemmer at de har blitt eldre, erfarne og ikke blir så "mind blown" av spill, spesielt de med velprøvde konsepter.

En mer realistisk grafikkstil,proposjoner,animasjoner og mørk farge palett er det original fansen vil ha.

New kids on the block er kun ute etter hjernedød leveling, søtest mulig catoon network grafikk med regnbuer osv. Men uansett bare tull og diskutere da jeg nå har fått med meg at det ikke er snakk om noen ordentlig remaster, bare en simpel tidsbegrensa anniversary sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble virkelig skuffet da jeg prøvde Diablo III. De har fjernet noe av det som gjorde Diablo interessant. Nemlig muligheten til å angi dexterety, stregth o.l.

 

Eg var av dei som meinte dette var ein god ting å fjerne, sidan ein typisk uansett berre følgde ein eller anna build når ein fylte på desse eigenskapane. No trur eg derimot at både eg og Blizzard undervurderte det at ein faktisk utfører dette sjølv. At ein får ein større følelse av å bli sterkare om ein manuelt klikker det inn, sjølv om det skulle gå på rein automatikk og du berre klikker på det som det står at du skal klikke på. Berre ein tanke som har slått meg i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...