Gå til innhold

Juksing i counter-strike go


Anbefalte innlegg

Igjen er det veldig mange som jukser i CS:GO.

 

Jeg kom til å tenke at spillet ikke er ment for ærlige spillere som kjøper spillet en gang og deretter spiller i årevis. Det er hos de som jukser at pengene ligger, de som kjøper nye kontoer etterhvert som de blir utestengt fra sine gamle kontoer.

Jeg har rapportert en del juksere, samtlige er blitt bannet. Takk sier Valve, og jeg bidrar til økt inntjening til Valve når jukseren kjøper ny konto og fortsetter som før.

 

Siste runden spilte jeg mot en jukser, når jeg vant ble han sur og anklaget meg for å jukse.

De rundene hvor ikke noen jukser da blir du selv anklaget for juks og sparket ut fra server eller lignende.

Hvordan syntes du det er?

Jeg slettet nettopp spillet, etter 15 år med cs så var det egentlig på høy tid :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Igjen er det veldig mange som jukser i CS:GO.

 

Jeg kom til å tenke at spillet ikke er ment for ærlige spillere som kjøper spillet en gang og deretter spiller i årevis. Det er hos de som jukser at pengene ligger, de som kjøper nye kontoer etterhvert som de blir utestengt fra sine gamle kontoer.

 

Jeg har rapportert en del juksere, samtlige er blitt bannet. Takk sier Valve, og jeg bidrar til økt inntjening til Valve når jukseren kjøper ny konto og fortsetter som før.

 

Siste runden spilte jeg mot en jukser, når jeg vant ble han sur og anklaget meg for å jukse.

 

De rundene hvor ikke noen jukser da blir du selv anklaget for juks og sparket ut fra server eller lignende.

Hvordan syntes du det er?

 

Jeg slettet nettopp spillet, etter 15 år med cs så var det egentlig på høy tid :)

 

"Jeg har rapportert endel juksere, samtlige har blitt bannet"

Hvordan vet du at de har blitt bannet? 

Lenke til kommentar

 

Igjen er det veldig mange som jukser i CS:GO.

 

Jeg kom til å tenke at spillet ikke er ment for ærlige spillere som kjøper spillet en gang og deretter spiller i årevis. Det er hos de som jukser at pengene ligger, de som kjøper nye kontoer etterhvert som de blir utestengt fra sine gamle kontoer.

 

Jeg har rapportert en del juksere, samtlige er blitt bannet. Takk sier Valve, og jeg bidrar til økt inntjening til Valve når jukseren kjøper ny konto og fortsetter som før.

 

Siste runden spilte jeg mot en jukser, når jeg vant ble han sur og anklaget meg for å jukse.

 

De rundene hvor ikke noen jukser da blir du selv anklaget for juks og sparket ut fra server eller lignende.

Hvordan syntes du det er?

 

Jeg slettet nettopp spillet, etter 15 år med cs så var det egentlig på høy tid :)

"Jeg har rapportert endel juksere, samtlige har blitt bannet"

Hvordan vet du at de har blitt bannet?

Du får opp en takkemelding fra Valve når du åpner spillet. Endret av IntelAmdAti
Lenke til kommentar

CS vil alltid være fylt med cheatere. 

Det er et billig spill som ikke krever all verdens av maskinen heller, dette gjør at mange kan spille det. 

Personlig møter jeg sjeldent cheatere, er supreme. 

Det handler jo litt om å forstå spillets også. Kanskje fienden har en bedre vinkel osv. 

 

Jeg er enig i at det er stor skill forkjell fra supreme til supreme, men når motstander til tider ALLTID tar en bedre vinkel og ALLTID tar riktige avgjørelser blir man litt fortvilet. Folk bruker jo WH på veldig forskjellige måter også, noen er veldig obv andre spiller bare info gamet og taper dueller med vilje for at det ikke skal synes. Du merker veldig fort om det er en skill forskjell og om de sitter på mer info enn du har gitt de.

Lenke til kommentar

 

 

Igjen er det veldig mange som jukser i CS:GO.

 

Jeg kom til å tenke at spillet ikke er ment for ærlige spillere som kjøper spillet en gang og deretter spiller i årevis. Det er hos de som jukser at pengene ligger, de som kjøper nye kontoer etterhvert som de blir utestengt fra sine gamle kontoer.

 

Jeg har rapportert en del juksere, samtlige er blitt bannet. Takk sier Valve, og jeg bidrar til økt inntjening til Valve når jukseren kjøper ny konto og fortsetter som før.

 

Siste runden spilte jeg mot en jukser, når jeg vant ble han sur og anklaget meg for å jukse.

 

De rundene hvor ikke noen jukser da blir du selv anklaget for juks og sparket ut fra server eller lignende.

Hvordan syntes du det er?

 

Jeg slettet nettopp spillet, etter 15 år med cs så var det egentlig på høy tid :)

"Jeg har rapportert endel juksere, samtlige har blitt bannet"

Hvordan vet du at de har blitt bannet?

Du får opp en takkemelding fra Valve når du åpner spillet.

 

 

 

Så på over mine 2000 timer, og sikker rapportert 5000054305406456t04064 stykker så har INGEN blitt bannet????

Endret av elx90
Lenke til kommentar

 

 

Så på over mine 2000 timer, og sikker rapportert 5000054305406456t04064 stykker så har INGEN blitt bannet????

 

Da tror jeg heller det er blitt implentert i nyere tid (for noen måneder siden tipper jeg).

 

Men det kan være folkene du rapporterer ikke jukser også. Jeg blir regelmessig beskyldt for å jukse og er ikke i tvil om at mesteparten av reports blir foretatt av uerfarne spillere som ikke ser forskjell på juks og ferdighet.

Meldingen ser slik ut:

Endret av IntelAmdAti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nok mange flere som jukser enn dere faktisk er klar over. Å bruke wallhack etter at Overwatch kom er typisk rookie mistake, og mener at de fleste nå bruker kun en eller annen form for aimbot (som kan være umulig å spotte).

 

Det er også alt for lett å unngå VAC med sin signaturbaserte deteksjon. Skriver man sin egen juksekode (evt endre litt på andre sin) så er sjansen for å bli tatt nærmere 0%. Det Valve burde gjøre er å implementere kernel-basert beskyttelse som Battleye har gjort (Arma / DayZ). Finnes nesten ikke juksere i Arma lengre.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er nok mange flere som jukser enn dere faktisk er klar over. Å bruke wallhack etter at Overwatch kom er typisk rookie mistake, og mener at de fleste nå bruker kun en eller annen form for aimbot (som kan være umulig å spotte).

 

Det er også alt for lett å unngå VAC med sin signaturbaserte deteksjon. Skriver man sin egen juksekode (evt endre litt på andre sin) så er sjansen for å bli tatt nærmere 0%. Det Valve burde gjøre er å implementere kernel-basert beskyttelse som Battleye har gjort (Arma / DayZ). Finnes nesten ikke juksere i Arma lengre.

 

De kommer aldri til å gjøre det, folk som jukser har flere kontoer og er gode kunder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...