Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor jeg hater serien Skam uten engang å ha sett en eneste episode...


Anbefalte innlegg

Skjønner veldig godt hvor du kommer fra, ts. Har selv vært der, og kommer med tilbakefall fra tid til annen, men lover deg at det kan bli bedre. Du må jobbe for det, og det er mye smerte, men framgangen vil være merkbar når du ser deg selv tilbake etter en stund.

 

En noe kontroversiell side som kan hjelpe deg er TheRedPill på Reddit. Det hjelper å "omgås" likesinnede som føler at verden har sagt "Fuck deg" helt fra starten.



Anonymous poster hash: b0e0b...937
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Kommer damer som har doktorgrad først i køen hos deg, selv om de evt har dårlig utseende, personlighet og er mye eldre (da du mener at en vgs-jente tydeligvis ikke skal like vgs-gutter)...? :p 

 

 

Og hvorfor står en gentleman med doktorgrad i kø hos en slik jente du snakker om i Skam...? Bare fordi hun er født pen? Kanskje han ikke er så smart eller gentleman likevel, og bare tenker på utseendet deres.

 

 

 

Hm, nei. Akkurat her på internettforumet virker jeg nok som en skikkelig ufyselig jævel kanskje. Akkurat nå kommer alle de innestengte, tabu tankene ut som jeg aldri får luftet.

 

I virkeligheten finner du ikke en snillere, mer omtenksom person enn meg. Men i 100% av tilfellene vil en jente velge badboyen på festen fremfor meg. Hun vil ha spenning. Men i noen av tilfellene er badboyen også voldtektsgutten. Og dagen etter leser jeg om ham i dagbladet. Nok en jente voldtatt, fordi hun lot badboyen innpå. Han som så litt "farligere" ut. Og som faktisk var farlig.

 

Du kan bare forestille deg hvordan det er for en som prøver å være snill og grei, å oppleve at alle i samfunnet. Alle. Absolutt alle. Ja, selv voldtekstgutter, har hatt sex flere ganger enn deg. 10% av alle norske jenter har blitt voldtatt, var det en undersøkelse som hevdet. Hvorfor slipper jentene sånne gutter innpå? Men MEG? Nei, jeg bedømmes uattraktiv for grunner som jeg ikke engang kan komme i nærheten av å skjønne.

 

Anonymous poster hash: 094d9...463

 

 

 

Du svarte ikke på noen av spørsmålene mine! Svar. Er stygge doktorgrad-damer bedre enn pene damer som jobber i butikk og fester? Og hvis ikke, hvorfor skal damer velge doktorgrad-menn? 

 

:p

 

Og hvorfor drar du på slike fester? Hvorfor ikke finne jenter som ikke fester? En snill doktorgrad-dame som ikke er pen, ikke fester eller drikker? Er det ikke snille doktorgradfolk som skal komme først i køen, foran de som er født pene og jobber på Rema?

 

Slutt å dra på de festene og gå for de jentene, da. Slutt å stø i kø for dem.

Jeez. Så enkelt er det.

 

De fleste damer jeg kjenner med doktorgrad er også sammen med menn med doktorgrad, men de traff hverandre ikke på et wild party med badboys.

 

Jeg og eksen min traff hverandre på lesesalen. :) Han så hverken farlig eller badboy ut.

 

Du velger selv hvilke jenter du vil stå i kø for, og hvem du går etter. Det er ikke disse jentene som velger smaken din for deg. Du kan bare skylde på én person om du går etter disse jentene du alltid må stirre etter, og se på falle for "farlige" badboys, og det er deg selv.

Endret av Kablam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS, svelg egoet ditt. Du tror kanskje at "ego" ikke i det hele tatt er problemet du har. Men du skiller deg fra andre ved å forakte det "normale". Og årsaken til denne forakten understreker din egen selvberettigelse: Du føler at du fortjener ei dame, gode venner og det livet du ønsker deg. Men det faktum at samfunnet ikke gir deg dette, gjør at du hater de som har det du vil ha. Merk at det er egoet ditt som forsyner denne misunnelsen.

 

I stedet for å tenke at andre burde like deg, akkurat som andre liker hverandre, så tenk heller på hvorfor andre skal like deg. Hva er det du tilfører andres liv? Om det bare er negativitet og surmuling, så er det ikke rart folk gir deg en kald skulder, og dermed er det heller ikke rart du selv velger å isolere deg. Du har helt sikkert en idé om hva slags mennesker du ønsker å omgi deg med. Men har du noen gang tenkt over hva slags mennesker denne typen mennesker ønsker å omgi seg med?

 

Er du virkelig en "gentleman med doktorgrad", eller er du snarere en autist som bobler over av misunnelse, hat og frustrasjon? Ville du vært din egen venn?

 

Man oppnår ikke det man ønsker seg ved å simpelthen mene at man fortjener det. Ingenting kommer av seg selv. Paradoksalt nok ser du allerede ut til å være smertelig klar over dette. Men gitt førstepost, viser du imidlertid ikke tegn til å implementere denne kunnskapen i ditt eget handlingsmønster. Hvorfor ikke?

 

Du er allerede klar over at komfortzonen er ditt eget helvete. Men det er bare deg selv som kan løfte deg ut av en slik spiral. Vet du ganske enkelt ikke hvor du skal begynne?

 

Hva er forskjellen på deg selv akkurat nå, og på den du skulle ønske at du var? Identifiser avvikene, og jobb deg mot å utjevne dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Løgn har noen poenger. Det virker som trådstarter ser litt ned på disse jentene og egentlig misliker dem. Da kan han ikke vente at de liker ham tilbake, i såfall blir det jo enveis fra deres side. :huh: Jentene er vel sosialt smarte, og ser om folk egentlig genuint liker dem, eller bare seksuelt begjærer dem men hater dem. Ingen vil bli sammen med noen som hater dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

 

(...) og drar den gyldne sleiken sin bakover før de drar den grå-hvite hettegenseren sin over og lager trutmunn og leker badboy og strutter bortover den snøkledde gaten i ankelsokker, uten lue (selv om det er minus 10 grader ute) fordi de kan ikke "ødelegge sveisen" i sin 

Anonymous poster hash: 094d9...463

 

Heah, solid upvote for det der.

 

 

Lenke til kommentar

 

Fordi for meg ser det ut som en serie som viser livet til alle de som ble født pene. Alle de som hadde sex før fylte 16 år. Alle de bortskjemte jævla drittungene jeg hater. De 100% norsk-ættede guttene (med feminine navn som "william", "peter", "benjamin", "sindre", "linus", "sussipus") som farger håret sitt blondt og drar den gyldne sleiken sin bakover før de drar den grå-hvite hettegenseren sin over og lager trutmunn og leker badboy og strutter bortover den snøkledde gaten i ankelsokker, uten lue (selv om det er minus 10 grader ute) fordi de kan ikke "ødelegge sveisen" i sin 185 centimeter høye kropp, med syltynne, svake, pinglete fyrstikker av noen bein. Som skal jobbe i kassa i rema når de blir stor (for utdanning spiller ingen rolle i norge. Jenter tar gjerne den kjekke kuken i kassa som har voldtatt alle jentene i omgangskretsen på fest uten å skjønne det selv (for han bryr seg bare om å get laid så mye som mulig) (og ingen av jentene anmeldte ham, for de skjønte ikke at det var voldtekt) for så å være utro, fremfor gentlemannen med doktorgrad bak dem i køen.

Faen som jeg hater det hele. Herregud.

 

Anonymous poster hash: 094d9...463

 

Dette er en trollepost, ikke sant?

Lenke til kommentar

 

 

 

Fordi for meg ser det ut som en serie som viser livet til alle de som ble født pene. Alle de som hadde sex før fylte 16 år. Alle de bortskjemte jævla drittungene jeg hater. De 100% norsk-ættede guttene (med feminine navn som "william", "peter", "benjamin", "sindre", "linus", "sussipus") som farger håret sitt blondt og drar den gyldne sleiken sin bakover før de drar den grå-hvite hettegenseren sin over og lager trutmunn og leker badboy og strutter bortover den snøkledde gaten i ankelsokker, uten lue (selv om det er minus 10 grader ute) fordi de kan ikke "ødelegge sveisen" i sin 185 centimeter høye kropp, med syltynne, svake, pinglete fyrstikker av noen bein. Som skal jobbe i kassa i rema når de blir stor (for utdanning spiller ingen rolle i norge. Jenter tar gjerne den kjekke kuken i kassa som har voldtatt alle jentene i omgangskretsen på fest uten å skjønne det selv (for han bryr seg bare om å get laid så mye som mulig) (og ingen av jentene anmeldte ham, for de skjønte ikke at det var voldtekt) for så å være utro, fremfor gentlemannen med doktorgrad bak dem i køen.

Faen som jeg hater det hele. Herregud.

 

Anonymous poster hash: 094d9...463

 

Hahaha, dagens, gidder ikke engang ramse opp alt som er vilt her, blir nesten for mye av det gode.

 

Har ikke sett en eneste episode skam selv, fordi jeg ikke er så interessert i ungdommer og relasjonene dems, så første par sesongene skins da jeg var i rette alderen (14-15) og syntes det var helt konge. Nå har jeg nok med mitt eget liv til å følge med på en gjeng ungdommer. 

 

Vet ikke helt hvorfor jeg måtte dele min grunn til å ikke se på skam men, når det er sagt synes jeg det er hysterisk hvordan du klarer å passe inn i alle rollene som patetisk mannefigur. 

 

Tydligvis både white knight og kvinnehater, det du skriver minner mye om han her. 

Elliot Rodger

 

 

Legg fra deg tanken om at jeg er et eller annet slags ufyselig monster i 1 øyeblikk. Tenk deg heller at jeg er en person du kjenner. Noen du aldri ville trodd hadde slike tanker. For det er jeg faktisk (ikke bokstavelig talt, selvsagt). Jeg er bestevennen din. Eller jeg er han fyren i klassen som du ikke snakker så mye med, men som virker sosial og utadvendt. Jeg er han som alltid smiler og er glad.

 

Anonymous poster hash: 094d9...463

 

Selvfølgelig er det vanlig at folk går rundt med sånne tanker. 

 

"Tapere" som føler at de har rett til å ligge med damer i hytt og pine samtidlig som alle som er utadvente, ikke deprimerte, "vanlige" er voldtekstmenn og idioter. 

 

Faktum er at de som tilsynelatende har hatt det enklest igjennom hele livet er de som oppnår mest, samtidig som de som går rundt og surmuler i stillhet er de som ender opp som lubne, blakke jomfruer langt ut i 30-årene.

 

Et dårligere utgangspunkt er ingen unnskyldning for å mislike de som har ett bedre utgangspunkt i alt, det eneste det betyr er at du må jobbe hardere for å få til det samme. 

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skjønner veldig godt hvor du kommer fra, ts. Har selv vært der, og kommer med tilbakefall fra tid til annen, men lover deg at det kan bli bedre. Du må jobbe for det, og det er mye smerte, men framgangen vil være merkbar når du ser deg selv tilbake etter en stund.

 

En noe kontroversiell side som kan hjelpe deg er TheRedPill på Reddit. Det hjelper å "omgås" likesinnede som føler at verden har sagt "Fuck deg" helt fra starten.

 

Nå har ikke jeg sett på en episode av Skam, men RedPill-miljøet har jeg god kjennskap til, og jeg kan meddele at det stort sett er anti-sosiale lone wolves som blir bitre på grunn av sin egen isolasjon, og de føler at livet skylder dem noe. Hvis du merker at du blir bitter og anti-sosial så ville jeg heller vurdert å snakke med psykolog, fremfor å mingle i gifte miljøer som /r/TheRedPill som bare forsterker disse følelsene.

Lenke til kommentar

Anonym: du misliker karakteren Isak og snakker nedsettende om utseendet hans, men det virker som om du glemmer at han har det helt forferdelig inni seg? "Silkemykt hår og perfekte kinnbein" gjør ikke at du slipper unna motgang! 

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men utseendet er ikke alt. Selv om det kan virke sånn i ungdomsårene og tidlig voksenliv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Skjønner veldig godt hvor du kommer fra, ts. Har selv vært der, og kommer med tilbakefall fra tid til annen, men lover deg at det kan bli bedre. Du må jobbe for det, og det er mye smerte, men framgangen vil være merkbar når du ser deg selv tilbake etter en stund.

 

En noe kontroversiell side som kan hjelpe deg er TheRedPill på Reddit. Det hjelper å "omgås" likesinnede som føler at verden har sagt "Fuck deg" helt fra starten.

 

Nå har ikke jeg sett på en episode av Skam, men RedPill-miljøet har jeg god kjennskap til, og jeg kan meddele at det stort sett er anti-sosiale lone wolves som blir bitre på grunn av sin egen isolasjon, og de føler at livet skylder dem noe. Hvis du merker at du blir bitter og anti-sosial så ville jeg heller vurdert å snakke med psykolog, fremfor å mingle i gifte miljøer som /r/TheRedPill som bare forsterker disse følelsene.

 

 

Det er mye elendighet der ja, skal ikke betvile det. Likevel, vil jeg anbefale det, da det å finne noen som er enige med deg og dine tanker hjelper mye på. Jeg tenkte selv i stor grad som ts en stund tilbake, etter en periode med mye motgang. Dette førte meg inn på /r/TheRedPill. Jeg fant et par tråder som i veldig stor grad beskrev akkurat det jeg følte og de betraktningene jeg har gjort, men som alle kjente har benektet. Ble umiddelbart hektet, og har siden jobbet meg gjennom det. Er lite innom nå for tiden, da jeg har akseptert realiteten som den er.

 

Virker som om ts er i anger phase. Den kan man fint arbeide seg gjennom, men det svir en stund.

 

Anonymous poster hash: b0e0b...937

Lenke til kommentar

 

 

 

Skjønner veldig godt hvor du kommer fra, ts. Har selv vært der, og kommer med tilbakefall fra tid til annen, men lover deg at det kan bli bedre. Du må jobbe for det, og det er mye smerte, men framgangen vil være merkbar når du ser deg selv tilbake etter en stund.

 

En noe kontroversiell side som kan hjelpe deg er TheRedPill på Reddit. Det hjelper å "omgås" likesinnede som føler at verden har sagt "Fuck deg" helt fra starten.

 

Nå har ikke jeg sett på en episode av Skam, men RedPill-miljøet har jeg god kjennskap til, og jeg kan meddele at det stort sett er anti-sosiale lone wolves som blir bitre på grunn av sin egen isolasjon, og de føler at livet skylder dem noe. Hvis du merker at du blir bitter og anti-sosial så ville jeg heller vurdert å snakke med psykolog, fremfor å mingle i gifte miljøer som /r/TheRedPill som bare forsterker disse følelsene.

 

 

Det er mye elendighet der ja, skal ikke betvile det. Likevel, vil jeg anbefale det, da det å finne noen som er enige med deg og dine tanker hjelper mye på. Jeg tenkte selv i stor grad som ts en stund tilbake, etter en periode med mye motgang. Dette førte meg inn på /r/TheRedPill. Jeg fant et par tråder som i veldig stor grad beskrev akkurat det jeg følte og de betraktningene jeg har gjort, men som alle kjente har benektet. Ble umiddelbart hektet, og har siden jobbet meg gjennom det. Er lite innom nå for tiden, da jeg har akseptert realiteten som den er.

 

Virker som om ts er i anger phase. Den kan man fint arbeide seg gjennom, men det svir en stund.

 

Anonymous poster hash: b0e0b...937

 

Ser ikke hvordan Redpill theory/lookism osv. kan forbedre/hjelpe noen som helst, fører bare folk lengre ned i mørket etterhvert da det bare er circle-jerking over hvor forferdelig uflaks de hadde.

 

 

Kom egentlig inn her for å kommentere at jeg hadde skammet meg om jeg satt på sånne holdninger, hihi.

Lenke til kommentar

Som Primer4 skriver så blir man heller dratt lengre ned i mørket. TheRedPill er stort sett en negativ hat-reaksjon på at vanlige menn ikke får den oppmerksomheten fra kvinner de forventer, så de har skapt en slags borderline psykopatisk opplysningskult der de prøver å løse kvinner som puslespill og dehumanisere kvinner som simple, ansiktsløse primater som bare vil reprodusere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjeder meg på bussen nå så kan rante litt, beklager evt skrivefeil pga mobilbruk.

 

Sånn sett litt fra siden så dukket det opp mange lignende tråder når den store sjekketråden, sjekkehåndboka og alfamales var i vinder. Det har riktignok gått ganske over nå, som de fleste trender gjør, men jeg sitter igjen med litt samme intrykk av TS som jeg har gjort etter å ha lest endel av de trådene.

 

Å bli voksen er vanskelig, damer er vanskelig og livet generelt er vanskelig. Har man det imidlertidig så greit at å være sjalu på populære gutter er ens største problem, så har man det igrunn ganske greit her i verden, tross alt. Misforstå meg rett.

 

Jeg tror TS vil oppnå bedre indre følelsesliv hvis han snur hatet på folk rundt seg om til motivasjon til å bli en bedre versjonen av seg selv.

 

Det mange gutter som sliter har en tendens til å gjøre er å gå inn i seg selv og forbitre seg selv mens man stadig hater mer.

"Jeg skal aldri trenge og forandre meg for å få dame" osv. Tenk litt lengre, gjør man ikke venner en tjeneste som kun bidrar til at dem får det bedre? Hvorfor ikke gjøre det samme med damer?

 

Sosiale skills påstår mange at er medfødt. Dette er bullshit, man trener seg fint opp til å være frampå, man trener seg opp til å bli flink å smalltake, på samme måte som og opprettholde en samtale med det motsatte kjønn er noe man må trene på for å mestre. De "populære" gutta har bare fått dette inn naturlig fra de var yngre og gutte/jente barieren ikke var så tydelig.

 

Mobbing/venneløsher/sosial angst og depresjoner er desverre vanlig. Men man må ville ønske å hjelpe seg ut av det hvis man skal ut av det.

 

Til syvende og sist så kan man godt sette seg på bakbeina og tenke at det er verden det er noe feil med, men den vil neppe forandre seg med det første. Så hvorfor ikke gi den ett forsøk i det minste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mobbing/venneløsher/sosial angst og depresjoner er desverre vanlig. Men man må ville ønske å hjelpe seg ut av det hvis man skal ut av det.

 

Til syvende og sist så kan man godt sette seg på bakbeina og tenke at det er verden det er noe feil med, men den vil neppe forandre seg med det første. Så hvorfor ikke gi den ett forsøk i det minste?

 

Selv om det er sant (noe jeg absolutt tror det er...sånn når en koker vekk alt annet), så vet jeg ikke helt om jeg liker et samfunn hvor folk tenker på den måten, og slår seg til ro med det. At alle er sin egen lykkes smed, og at problemer er noe hver skal sloss mot alene, og ikke noe omverdenen har noen forpliktelser til å ta tak i (med mindre man tilfeldigvis skulle føle for å bry seg). Jeg synes det setter en ubehagelig presedens, som legger grunnet for et iskaldt samfunn.

 

For selv om det nok alltid vil være et faktum at ikke alle vil lykkes her i livet (generelt eller på enkelte punkter), og at det er enkelte problemer som kun den enkelte kan fikse for seg selv, må alltid omgivelsene føle et ansvar for å oppdage og ta tak i personer som ikke har det bra. Både på et høyere samfunnsnivå, men også på et mer personlig nivå...begge deler er selvsagt veldig vanskelig, men jeg synes ikke en har råd til å slutte å bry seg. I stedet for å være så opptatt med angripe folk med "realitetene", så er det kanskje bedre å se seg rundt om det er noen en kan hjelpe i sin egen hverdag.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Skjønner veldig godt hvor du kommer fra, ts. Har selv vært der, og kommer med tilbakefall fra tid til annen, men lover deg at det kan bli bedre. Du må jobbe for det, og det er mye smerte, men framgangen vil være merkbar når du ser deg selv tilbake etter en stund.

 

En noe kontroversiell side som kan hjelpe deg er TheRedPill på Reddit. Det hjelper å "omgås" likesinnede som føler at verden har sagt "Fuck deg" helt fra starten.

 

Nå har ikke jeg sett på en episode av Skam, men RedPill-miljøet har jeg god kjennskap til, og jeg kan meddele at det stort sett er anti-sosiale lone wolves som blir bitre på grunn av sin egen isolasjon, og de føler at livet skylder dem noe. Hvis du merker at du blir bitter og anti-sosial så ville jeg heller vurdert å snakke med psykolog, fremfor å mingle i gifte miljøer som /r/TheRedPill som bare forsterker disse følelsene.

 

 

Det er mye elendighet der ja, skal ikke betvile det. Likevel, vil jeg anbefale det, da det å finne noen som er enige med deg og dine tanker hjelper mye på. Jeg tenkte selv i stor grad som ts en stund tilbake, etter en periode med mye motgang. Dette førte meg inn på /r/TheRedPill. Jeg fant et par tråder som i veldig stor grad beskrev akkurat det jeg følte og de betraktningene jeg har gjort, men som alle kjente har benektet. Ble umiddelbart hektet, og har siden jobbet meg gjennom det. Er lite innom nå for tiden, da jeg har akseptert realiteten som den er.

 

Virker som om ts er i anger phase. Den kan man fint arbeide seg gjennom, men det svir en stund.

Anonymous poster hash: b0e0b...937

 

Ser ikke hvordan Redpill theory/lookism osv. kan forbedre/hjelpe noen som helst, fører bare folk lengre ned i mørket etterhvert da det bare er circle-jerking over hvor forferdelig uflaks de hadde.

 

Er det virkelig bare circle-jerking? Det meste av TRP handler om å øke sin egen verdi og hvordan man skal gjøre det. Akseptere at man har hatt uflaks, for så å gjøre det beste ut av det. Kanskje i omvendt rekkefølge.

 

​Det må dog nevnes, som alt annet så kan TRP brukes på ulike måter. En kan vinkle TRP veldig konstruktivt om en så vil.

 

Som Primer4 skriver så blir man heller dratt lengre ned i mørket. TheRedPill er stort sett en negativ hat-reaksjon på at vanlige menn ikke får den oppmerksomheten fra kvinner de forventer, så de har skapt en slags borderline psykopatisk opplysningskult der de prøver å løse kvinner som puslespill og dehumanisere kvinner som simple, ansiktsløse primater som bare vil reprodusere.

De du beskriver som dehumaniserer kvinner er de som oftest er i anger phase og er nye til TheRedPill. Kvinner er ikke "simple, ansiktsløse primater som bare vil reprodusere" i følge ideologien til vår kjære opplysningskult, men det er viktig å være obs på at kvinner og menn bærer med seg ulike trekk fra naturens side. Da kan man akseptere ting som de er, fremfor å klandre seg selv for å ikke få det til slik man skulle ønske. Se ellers mitt svar til Primer4.

 

Å bli voksen er vanskelig, damer er vanskelig og livet generelt er vanskelig. Har man det imidlertidig så greit at å være sjalu på populære gutter er ens største problem, så har man det igrunn ganske greit her i verden, tross alt. Misforstå meg rett.

Nå har du jo beskyttet deg selv ved å skrive "misforstå meg rett", men må jo legge til at det sosiale er et grunnleggende behov de aller fleste har. Bør ikke bagatellisere at noen føler seg utelatt, etterlatt eller hvilket som helst annet verb som beskriver situasjonen. Ellers veldig enig i resten av det du skriver.

 

I stedet for å være så destruktiv, har du prøvd å være mer konstruktiv?

Her bør du nok utdype hvordan han skulle i så fall vært mer konstruktiv.

 

 

At det er en veldig skeivfordeling i verden i forhold til ressurser er det ingen tvil om. Utseende, penger og oppvekst med stimuli til utvikling av gode sosiale evner, er ressurser noen innehar, andre nærmest ikke i det hele tatt. Noen av oss har vært mindre heldige på denne fronten. Mens noen kjører cruise-control av bilen de fikk av mamma og pappa og må kanskje sakke farten for en hump i veien fra tid til annen, må andre av oss samle inn delene til å bygge vår egen skraphaug av en bil, for så å forsøke å akselerere denne sakte opp i fart. Likevel vil vi aldri ta igjen bilen som har dundret av gårde på cruise-control i åresvis. Jeg tror jeg virker bitter for dere som leser dette. Jeg sympatiserer med deg, ts, da jeg selv har vært oppslukt av (tilnærmet) endeløst hat. Hat mot foreldrene som valgte å få et genetisk uheldig barn som meg, venner som fikk jenter slengt oppi fanget sitt på fest annenhver helg og alle dyre utflukter, sportstreff og skiutstyr de hadde gleden av å oppleve, mens jeg fikk være med på biltur en gang i måneden og spiste pølser på Statoil. Brukte hatet til å grave meg ned i bøkene på universitetet da jeg ikke kunne relatere meg til disse menneskenes sosiale og materielle rikdom. Oppsøkte jenter i hytt og pine for å forsøke å få de på date når jeg ikke hang med de relativt få likesinnede (les: lik sosioøkonomisk status) vennene jeg hadde. Oppdaget etter hvert the manosphere når jeg holdte på med min doktorgrad, og fikk ordnet meg skikkelig. Vil si det er verdt et forsøk å sjekke ut RedPill, og heller forlate stedet om man ikke liker det.

 

Du kan få det bedre med deg selv og omverdenen, ts, men at svært mange er mye heldigere er noe du må bære med deg til graven, dessverre.

 

(Ts har ikke en gang spurt etter hjelp, ble nok litt overivrig her ja)

 

Anonymous poster hash: b0e0b...937

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...