Gå til innhold

Kjøpte ståhjuling til 5000 kroner – er forbudt å bruke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kjøpte ståhjuling til 5000 som var forbudt å bruke"? Overskriften burde vel heller være "Brukte 5000 på leketøy uten å bruke tid på å sette seg inn i lovverket for bruk."

 

Hvis man kjøper en moped forventes det at kunden både kjenner til aldersgrensen og kravet om sertifikat.

 

Dessuten har han lov til å bruke den om halvannet år. Så hva er det store "buhuet" med denne historien?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

@Glenfarclas; Jo, det er fortsatt idiotisk at de ikke sjekket regelverket. At foreldre kjøper ting i hytt og gevær uten å ta seg tid til å bruke den fornuftige delen av hodet og sjekke hva de kjøper er bare latterlig. Du kan ikke sammenlikne med bil heller fordi da tilsier det at man bør sjekke pga at ståhjuling er et motorisert kjøretøy.

 

Siden den har så liten motor så er det sikkert lov for alle....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

"Firma" Stay Classy virker til å være det mest useriøse jeg har sett!

Uansett skal han ha det, fra luksusfellen til å drive millionbutikk er jo grei forbedring!

 

 

Er du ironisk nå? Det var jo bare tull.

 

http://www.vgtv.no/#!/video/120713/thomas-26-jeg-lurte-meg-med-paa-luksusfellen

 

Det eneste Stay Classy driver med er å importerer disse 2 hjulingene fra Alibaba, Made in china eller en annen Kina side hvor man fint kan importere de selv for rundt 1500,-

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

"Firma" Stay Classy virker til å være det mest useriøse jeg har sett!

Uansett skal han ha det, fra luksusfellen til å drive millionbutikk er jo grei forbedring!

 

 

Er du ironisk nå? Det var jo bare tull.

 

http://www.vgtv.no/#!/video/120713/thomas-26-jeg-lurte-meg-med-paa-luksusfellen

 

Da lærte jeg noe nytt i dag au! Ikke at jeg akkurat har prøvd å finne ut no mer heller, men alltid greit å bli retta på ^^,

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...