Gå til innhold

Chess - triks for å spare 50kr / mnd


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kom over en kampanje som gir deg 50kr rabatterte priser på dem 3 dyreste abbonomentene.

 

Dette vil si

5gb / mnd for 249kr

10 gb / mnd (nå 20gb grunnet enda en kampanje) for 349kr

20gb / mnd (nå 40gb grunnet enda en kampanje) for 449kr

 

Berre bruk denne linken her, jeg tjener ikke en krone på dette. Men det varmer sunnmørshjertet mitt å se att dere også sparer en krone eller to

 

link (sfw)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-378349

Hello har

 

1 GB til 98,-

3 GB til 200,-

5 GB til 244,-

10 GB til 294,-

20 GB til 398,-

 

Det er jo billigere enn alle abonnementene til Chess MED kampanjetilbud. Slå den du kjære sunnmøring, hilsen gnien trønder!

 

Jeg slår deg sikkert, Chess Ambassadør har 0 kr i måneden (betaler kun utifra forbruk), maks 20 kr per dag i data, etter det så kan du bruke ubegrenset med data. Billig å sende sms og ringe er det også (noen få øre). Gratis å ringe til andre Chess kunder. 

Lenke til kommentar

 

Hello har

 

1 GB til 98,-

3 GB til 200,-

5 GB til 244,-

10 GB til 294,-

20 GB til 398,-

 

Det er jo billigere enn alle abonnementene til Chess MED kampanjetilbud. Slå den du kjære sunnmøring, hilsen gnien trønder!

 

Jeg slår deg sikkert, Chess Ambassadør har 0 kr i måneden (betaler kun utifra forbruk), maks 20 kr per dag i data, etter det så kan du bruke ubegrenset med data. Billig å sende sms og ringe er det også (noen få øre). Gratis å ringe til andre Chess kunder. 

 

 

Ambassadør abonnementer er slike som man vanligvis ikke får tak i. Man må enten være ansatt i selskapet, eller kundesenteret som kundeservice-tjenesten er outsourcet til, eller om man kjenner noen som jobber der, eller klarer å få frem et tilbud om man maser nok på kundeservice.

 

De prisene jeg nevnte over er priser som gjelder alle, uten triks og fanterier. :)

Lenke til kommentar

Chess har ofte et slik tilbud liggende med egen lenke for de som får tak i den, slik som den over. Tilbudene ser greie ut de. 

 

Jeg har faktisk to aktive Chess Ambassdør-abonnement selv, ett står i brannanlegget i boligen vår og sender ut et par sms i året når anlegget utløses og det andre har jeg liggende med simkortet i lommeboken som backup i tilfelle Telenor-nettet skulle falle ut eller jeg oppholder meg over lengre tid der Telenor ikke har dekning. Opprinnelig har jeg de to abonnementene for å sikre at jeg beholder to såkalte "gullnummer" aktive.

 

Må innrømme jeg ikke husker ringe eller sms-prisene eller dataprisene men mulig det var som en skriver over her 20 kroner dagen for ubegrenset mengde alá det man fikk med Chess sine kontantkort før de innskrenket det tilbudet.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Tele2 mobil hadde også et ambassadør-abonnement da dem eksisterte. For 199,-/mnd fikk man 6 GB data og fritt alt ellers med sms, mms og ring ut. Hadde jeg hatt muligheten da så hadde jeg gått for det, men ulempen var da at hvis man ringte til kundeservice og dem måtte endre noe i fakturaen eller abonnementet så var man nesten dømt til å få trøbbel for all fremtid med abonnement eller fakturafeil. :p

 

Det hadde vært et godt abonnement selv nå, men har fått med meg at Telia gjerne vil at man ikke skal ha den der nå.

 

Jeg savner dette abonnementet fra Netcom i 2013 der man en liten stund kunne betale 300,-/mnd og få uendelig-alt. data, mms, sms og tale. Jeg bestilte også trillingsim til dette abonnementet og brukte data så mye jeg klarte i det året jeg hadde det abonnementet. Var litt svette dem hos Netcom shop da dem så hva jeg ønsket å gjøre.

 

1 simkort i huawei b593 som stod hjemme. en i hoved telefonen min og en ekstra lommerouter som jeg brukte på jobb til å streame youtube, spotify, wimp og nettradio via stereoanlegget. Lå konstant på 250 GB/mnd ved normal bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...