Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva skal jeg gjøre? date med barndommsvenn.


Anbefalte innlegg

Hallaisen! eg e ein person som nærmer seg 20 år. ikkje så lenge siden var jeg på fest. På festen møtte jeg en gammel barndommsvei. Vi har egentlig ikke hatt noe skikkelig kontakt på noen år, har sagt hei når vi har møttes ikke så mye mer en det. vi begynnte å snakke på festen, var litt kleint i begynnelsen men, senere på kvelden ble det en slags kjemi, vi begynnte å flørte litt å samtalen ble litt mer personlig å dypere. plutselig spurte jeg bare, om det kunne vært gøy om vi hadde kunne møttes i fremtiden /en slags date. Jeg fikk et positivt svar å nummeret på slutten å sa at jeg ville ta kontakt senere. det var det siste vi snakket om på festen før vi gikk hjem. Vi hadde drukket alkohol begge to men var ikke dritas hvis dere skjønner. 

 

SÅ spørsmålet mitt er........ Burde jeg ta kontakt? tenker at det kunne vært alkoholen som gjorde at vi fikk så god kjemi denne kvelden. eller så kan det være at den ene av oss var serriøs mens det andre hadde drukkt litt for mye :p. er redd for å fucke hele vennskapet om jeg tar kontakten, burde jeg bare la det gå videre, ta kontakt eller kanskje vente på personen kanskje kontakter meg. Noe tips til hvordan jeg kan starte samtalen om jeg tar kontakten? :D    takk på forhånd!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Det Morten Harket sa. Er det noe du vil ha her i livet, så ta det! Ikke vent på at andre skal gi det til deg. 

 

Hvorfor spør du oss om du skal ta kontakt? Hva ønsker DU?

 

Du ønsker dette tydeligvis nok til at du lager en (ny) bruker her for å spørre om dette, men samtidig er dette uvant territorium for deg, så du er litt redd og usikker. Helt normalt.

 

Redd for å ødelegge vennskapet? Hva slags vennskap? Du fremstiller det som en gammel bekjent som du ikke engang har et vennskap med. :D 

 

Simplicity:

 

Send følgende melding:

 

"Hei! Det var hyggelig å treffes nå lørdag. Hva gjør du på i kveld?"

 

Litt småprat frem og tilbake (du forteller hva du gjør på). Så sier du ganske enkelt noe som:

 

"Jeg har lyst å treffe deg en dag i løpet av uken. Er du ledig fredag?"

 

Suksess. :D

Lenke til kommentar

På festen møtte jeg en gammel barndommsvei. Vi har egentlig ikke hatt noe skikkelig kontakt på noen år, har sagt hei når vi har møttes ikke så mye mer en det

 

er redd for å fucke hele vennskapet om jeg tar kontakten

 

Vel, det er ikke noe vennskap å ødelegge slik jeg forstår det. Kjør på :) De andre skriver at du burde være den som tar kontakt, men det er likestilling nå til dags og det er ikke noe i veien for at hun tar kontakt hvis hun er interresert.

 

En grei måte å ta kontakt på er å skrive, "Hei, hvordan står det til?". Ikke overtenk det, er ikke noe som er smartere skrive enn noe annet så lenge du ikke er rasshøl :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...