Gå til innhold

Titanfall 2 dropper sesongpass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette så spesielt da? Spiller selv på PC og har ALDRI betalt noe for ekstra brett i MP ever.

 

Det blir en definisjon av hva som er normalt og spesielt. Skal man sammenligne Titanfall med andre spill vil man raskt falle innom CoD- og Battlefieldserien. Disse, og flere andre, har de siste årene kjørt seg inn på spor med dyre DLC-pakker og/eller season pass. Og det vil de fortsette med så lenge folk betaler.

Lenke til kommentar

hvordan er spillet for dere som har det? lyst på et skytespill annet en betafield 1

 

Har stort sett bare spilt kampanjen, og den overrasker stort. Må si jeg er meget godt fornøyd med den. Underholdnings faktoren er stor. Historien er vel så som så, men selve gameplayet er veldig moro. Er ikke ferdig enda, men har opplevd noen robotkamper så ville gjort Michael Bay grønn av misunnelse.

Kampanjen i Titanfall 2 knuser for min del Halo 5 sin kampanje. Og mye annet faktisk.

Lenke til kommentar

Ingen spill jeg har prøvd iallefall. 

 

Er du så lite spillinteressert at du ikke har fått med deg overfloden av Season Pass i spillverdenen?

 

Her er en liste over spill som har Season Pass http://www.giantbomb.com/dlc-season-pass/3015-7186/games/

 

Er klar over at du spesifiserte MP-brett, men alle spill som har MP og Season Pass slipper nye brett og jeg tenker vel at du har prøvd eller hørt om noen av de.

 

De aller fleste vet hvor spesielt det er at et AAA MP skytespill kommer uten season pass.

 

Nå skal man ikke gi det *for* mye creds heller. Hadde de hatt season pass på Titanfall 2 hadde spillet vært DOA og de hadde gått i samme fella som med første Titanfall der de fragmenterte spillerbasen helt til det døde ut.

Lenke til kommentar

 

Ingen spill jeg har prøvd iallefall. 

Er du så lite spillinteressert at du ikke har fått med deg overfloden av Season Pass i spillverdenen?

 

Her er en liste over spill som har Season Pass http://www.giantbomb.com/dlc-season-pass/3015-7186/games/

 

Er klar over at du spesifiserte MP-brett, men alle spill som har MP og Season Pass slipper nye brett og jeg tenker vel at du har prøvd eller hørt om noen av de.

 

De aller fleste vet hvor spesielt det er at et AAA MP skytespill kommer uten season pass.

 

Nå skal man ikke gi det *for* mye creds heller. Hadde de hatt season pass på Titanfall 2 hadde spillet vært DOA og de hadde gått i samme fella som med første Titanfall der de fragmenterte spillerbasen helt til det døde ut.

 

 

Så og si bare FPS-spill som er rettet mot de yngre. Da er det ikke rart jeg ikke har vært bort i det i de spillene jeg spiller. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...