Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøretid til jobb


Anbefalte innlegg

Vet ike helt hvor jeg skal plassere det, men hvor langt bruker gjennomsnittet til jobb hver dag? Jeg bruker cirka 45 minutter, kanskje på tide å flytte og da blir kjøretiden cirka en time hver vei hver dag.

 

Kan jo se etter noe annet å jobbe med ny arbeidsgiver osv. Men tenkte å holde meg der jeg er nå.

 

Hva bruker dere her inne? Eller er unormal og vil bruke mye mer tid en gjennomsnittet :p?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ulikt arbeidssted fra gang til gang. Som regel bruker jeg mellom 10 og 60 minutter hver vei. Da jeg hadde jobb på fast kontor brukte jeg 25 minutter hver vei.

 

Det er nok helt normalt å bruke 45 minutter hver vei, i hvert fall når man er etablert og gjerne bor utenfor de mest sentrale områdene for å kunne ha plass til familie.

 

Noen bruker også betydelig lenger tid. Faren min har ofte hjemmekontor, men ellers pendler han fra Halden til Oslo, som er to timer hver vei.

Lenke til kommentar

Jeg har ulikt arbeidssted fra gang til gang. Som regel bruker jeg mellom 10 og 60 minutter hver vei. Da jeg hadde jobb på fast kontor brukte jeg 25 minutter hver vei.

 

Det er nok helt normalt å bruke 45 minutter hver vei, i hvert fall når man er etablert og gjerne bor utenfor de mest sentrale områdene for å kunne ha plass til familie.

 

Noen bruker også betydelig lenger tid. Faren min har ofte hjemmekontor, men ellers pendler han fra Halden til Oslo, som er to timer hver vei.

 

 

Hvordan synes han at det er å kjøre så langt og mye hver gang da?

 

 

 

@rest:

 

Takker for info!

Lenke til kommentar

 

Jeg har ulikt arbeidssted fra gang til gang. Som regel bruker jeg mellom 10 og 60 minutter hver vei. Da jeg hadde jobb på fast kontor brukte jeg 25 minutter hver vei.

 

Det er nok helt normalt å bruke 45 minutter hver vei, i hvert fall når man er etablert og gjerne bor utenfor de mest sentrale områdene for å kunne ha plass til familie.

 

Noen bruker også betydelig lenger tid. Faren min har ofte hjemmekontor, men ellers pendler han fra Halden til Oslo, som er to timer hver vei.

 

 

Hvordan synes han at det er å kjøre så langt og mye hver gang da?

 

Han tar toget og påstår at det er helt greit. Han bodde jo nærmere før og valgte å flytte dit selv, så han kommer i hvert fall aldri til å innrømme at det er slitsomt å stå opp klokka 0430 for å være på kontoret til vanlig tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

55 minutter til jobb, 60 minutter hjem igjen. Til/fra utgangsdøra til kontordøra. Det er altså litt bedre synkronisering med tbanen om morgenen.

 

Hvis jeg kjører tar det 30 minutter (med noe kø, jeg kjører gjennom Brynstunellen). Jeg kjører en eller to dager i uken, når jeg skal direkte på skytebanen etter jobben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...