Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Ludogorets


archongamer

Anbefalte innlegg

post-94746-0-62216900-1476888664_thumb.png     post-94746-0-25959700-1476888665_thumb.png

 

 ARSENAL                    VS                      LUDOGORETS

                                                                                           EMIRATES STADIUM

                                                                                                19/10 KL. 20:45

                                                                                       Kampen sendes på Viaplay

                                                          Kampen vises også for de som har smoothstreams på kanalene:

                                                                                                 6 , 7, 21 og 110

 

 

Arsenal har det som på papiret har vært ansett for sin enkleste hjemmekamp mot et ubeskrevet Ludogrets fra Bulgaria. Arsenal har vist god form i det siste, og ligger på andre plass i ligaen. Bør ta en grei hjemmesier i denne.

 

                                                                                                                             Stalltips: 3-0

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt annet enn seier er selvsagt uakseptabelt, men Ludogorets har slått ut storlag før. Skummelt å undervurdere de, noe jeg tror Arsenal dessverre kommer til å gjøre. Vi så det mot Swansea for eksempel.

 

Håper derfor Wenger rullerer litt så sultne spillere fra benken kan få prøve seg. Ox hadde et brukbart innhopp i helgen og bør få sjansen. Hvile Ozil, Alexis og Walcott og Jeff, Perez, Ox inn.

 

Tror vi kan klare en 2-1 seier

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

At Emirates. #afc team: Ospina, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Gibbs; Cazorla, Coquelin; Walcott, Ozil, Oxlade-Chamberlain; Sanchez.

 

Xhaka vrakes! Monreal og Iwobi hviles. Synd Ozil og Alexis ikke hviles. Lurer på hva Perez har gjort. Får kritikk etter en god kamp i ligacupen og ikke sett siden. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

 

Giroud burde jo få starte snart, og kan vel brukes i denne kampen evt. Håper og tror Wenger ikke tar for lett på motstanden og fortsetter en viss kontinuitet på laget.

 

Giroud er skadet. 

 

 

Så det rett etter jeg skrev det. Er visst tilbake i trening, og bør være klar snart.

 

At Emirates. #afc team: Ospina, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Gibbs; Cazorla, Coquelin; Walcott, Ozil, Oxlade-Chamberlain; Sanchez.

 

Xhaka vrakes! Monreal og Iwobi hviles. Synd Ozil og Alexis ikke hviles. Lurer på hva Perez har gjort. Får kritikk etter en god kamp i ligacupen og ikke sett siden. 

 

Lurt å la Coq få spilletid når han uansett må spille de neste tre ligakampene. Fornuftig lag imo.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Dere kan quote meg på det her: Cazorla blir skadet innen desember. Hvorfor i all verden spiller han alle kamper når han (i følge Wenger hadde en kronisk skade og ikke kunne spille mer enn 15-20 kamper)? 

 

Elsker Cazorla, og er derfor jeg mener at han bør benkes og få litt hvile. 

 

For ikke å snakke om Alexis og Ozil. Garantert skade på 1 av de tre ila de 4 neste kampene. Bør faen meg rotere godt mot Reading! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...