Gå til innhold

Hvordan finne gamle artikler fra hardware.no?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg leter etter en spesiell artikkel som omhandlet Jottacloud. Jeg mener det var snakk om en av typen "still spørsmål til Jotta, få svar" (som dere hadde mot flere firma en periode).

 

Jeg er ute etter et utsagn fra dem som gikk på spørsmålet om hvorvidt kunder som lagret store mengder data utgjorde et problem, så det kan meget godt ha vært en artikkel med spørsmål fra brukerne av Hardware/Tek.

 

Når jeg bruker søk "jotta" på arkivet deres finner jeg ikke denne artikkelen, men jeg husker å ha lest det her...

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg leter etter en spesiell artikkel som omhandlet Jottacloud. Jeg mener det var snakk om en av typen "still spørsmål til Jotta, få svar" (som dere hadde mot flere firma en periode).

Man skal finne alle artikler som ble skrevet på Hardware.no i arkivet til Tek.no.

 

Det nærmeste jeg kommer det du beskriver er denne Ekstra-artikkelen fra 2013: http://www.tek.no/artikler/jottacloud/152980?key=hBEC6tFA

 

Prøvde også å søke i forumet etter titler med både jotta og jottacloud, men fant heller ikke noen andre intervjuartikler om dem på det viset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...