Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man ta en jente for hardt?


Anbefalte innlegg

Noen jenter jeg har vært med liker å bli tatt "hardt" som de sier. Har enda ikke opplevd at grensa går.

Finnes det et sweet spot eller er det bare å være helt gærn?

 

Dama har sagt at hun syntes det er litt vondt når jeg bunner henne i doggy, og det er vel ca eneste stillinga jeg kan virkelig bunne med utstyret mitt... Men straks jeg kjører litt sakte for å være litt forsiktig så begynner hun å presse hardt mot som faen og gir sterke signaler om å peise på.

 

Dama sier hun liker det hardt og at jeg er røff i senga.

Men føler jeg har mye å gå på enda, men er redd for å være for hard.

 

Hvordan utarter hard sex seg for andre her på forumet? Finnes det en grense eller er det bare å kjøre virkelig 100%?



Anonymous poster hash: bb22f...c60
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Den grensen er høyst individuell og partneravhengig. Med andre ord, du må finne ut alt dette om og om igjen for hver enste dame du får dytta kuken din inn i. Samtidig som du må plukke opp hvem som bruker deg for å oppnå en form for selvskading.

Lenke til kommentar

Altså, det at en jente liker å bli tatt "hardt" trenger ikke å bety at du skal smelle til så du pulveriserer pelvisen din.

 

Som oftest handler det bare om at hun vil kjenne at hun blir dominert og føler at du tar kontroll. Om du plasserer en hånd på brystet hennes og legger litt vekt på slik at hun føler seg holdt fast så er det ofte nok.

En fast hånd rundt halsen er også noe samtlige av mine elskere har likt. Jenter liker enkelt sagt å kjenne at mannen tar makten og forsyner seg ;)

 

Når du hamrer løs så lager du også vibrasjoner rundt om i klitoris som føles deilig for de fleste jenter. Dette kan du også gjøre ved å f.eks "slå" forsiktig men bestemt på rumpa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Mange nyttige svar her. :) Klart det kan føles ut som det blir for mye, men grensen mellom for mye og for lite er veldig liten - har jeg erfart. Noen ganger kan det være så godt at det er vondt, så det må man egentlig bare kjenne etter. Hør oø hennes signaler, og la henne bestemme hvor grensa går. Ber hun deg peise på, gjør det. Du er ikke synsk, så hun må si i fra når det blir for mye, og omvendt. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...