Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta jeg holdt på med ditchet meg, fortsetter å sende snaps


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Holdt på med en jente i 2 måneder tidligere i sommer som ditchet meg fordi hun ville ha det casual og jeg ville noe mer.

 

Greit nok det.

 

Men hun fortsetter å sende meg snaps i helgene og på hverdagene. Senest for 2 helger siden sendte hun meg snap om at hun skulle ut på byen, da endte jeg opp med å sende melding om vi skulle møtes. Hun sa da at hun trengte tid til å være alene og ikke synes det var en god ide. 

 

Har ikke spurt henne noe mer om å møtes etter det. ( 14 dager siden )

 

Likevel, så sender hun meg snaps omtrent hver dag. F.eks natta melding av seg selv ( er nok gruppe melding). Og i dag to selfie snaps samt snap nettopp om at hun skulle ut på byen. Jeg svarer ikke på snappene men sender til til random til henne av og til og.

 

Jeg forstår ikke helt poenget med å sende det til meg når hun ville ha tid alene? Veldig keen på å spørre om vi skal møtes i kveld ettersom det har gått 14 dager nå, virker jo som hun hinter til det. Men samtidig kan jo hun spørre og. 

 

Flere som har hatt slike jenter? Virker som hun ikke vil at jeg skal glemme henne, eller så er det bare for å være hyggelig. Beste er vel å gå "no respond" i 4 uker egentlig, meeen det er vanskelig.



Anonymous poster hash: d296b...2bb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei!

 

Men hun fortsetter å sende meg snaps i helgene og på hverdagene. Senest for 2 helger siden sendte hun meg snap om at hun skulle ut på byen, da endte jeg opp med å sende melding om vi skulle møtes. Hun sa da at hun trengte tid til å være alene og ikke synes det var en god ide. 

Anonymous poster hash: d296b...2bb

 

 

For et jæla rævhål. Eg hadde bedt ho ryke og reise med snappene sine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men jeg er keen på å være venn med henne, det går helt fint for meg. Gidder ikke at det skal bli kleint om vi møtes på byen osv, sletter jeg henne virker jeg så bitter.

 

Jeg er også keen på å ha sex med henne igjen.

 

Så enten kan jeg være mer "care" fremover og ikke sende henne flere snaps for å se om hun blir mer interessert i å møtes, eller så kan jeg fortsette som før med å sende random snaps og hun til meg fordi vi har begge avtalt å være venner. 

 

Dog tror jeg ikke det ender med sex om hun hele tiden vet hvor hun har meg.

 

Det jeg lurte på var om andre hadde vært i lignende situasjon og hva dere valgte å gjøre. :)

 

Må også nevne at jeg spurte henne for 10 dager siden om hun ville komme til meg for å se film. Da svarte hun at det kunne vi kanskje gjøre en dag, men at hun ikke ville love meg noe.

 

Det er nå 10 dager siden, og ikke hørt noe. Er først de siste dagene her hun har sendt selfie snaps av seg selv der jeg vet hun prøver på å se fin ut, tidligere har det bare vært random ting. Såå følte kanskje at hun hintet til at jeg skulle spørre på nytt, eller bare tester meg. 

 

Hun ekke 14år men 24. Vil si en klar 9er.



Anonymous poster hash: d296b...2bb
Lenke til kommentar

Man kan fint være 24 og ha en mental alder som er nærmere 14. Ikke slett eller blokkér henne. Du må sørge for å ikke virke sur eller oppgitt. Litt care, men vis også nok interesse hvis det er slik at du vil ha kontakt med henne. Å ta initiativ til å møtes ved jevne mellomrom er en dårlig idé hvis hun aldri har lyst.

Lenke til kommentar

hun holder deg på gress og du gresser som enhver sau ville gjort, "sender henne random av og til".. ved å gjøre dette vet hun at du er på gress. 

 

hva vil du her? hun er ikke gira på deg for noe seriøst, dette med at hun vil ha det "casual" og ikke er interessert i noe seriøst for tiden er bare fordi hun ikke har møtt noen hun vil ha det seriøst med, ergo er ikke du kjærestemateriale for henne. Dette må du bare innse. 

 

Så, hva kan du gjøre? 

 

1: fortsette å pine deg selv som du gjør nå, kanskje du får knullet henne en gang eller to til før hun møter mr.right og kutter deg helt ut. 

2: blokkere henne på snap så hun skjønner at du ikke er på gress lengre, når hun sender facebook melding 2 min etterpå sier du bare at du "er ikke interessert i noe useriøst" eller at "du har begynt å date noen andre". sannsynligvis ender deres veier der og "takk det var hyggelig så lenge det varte" osv...

3: du kan subtilt trekke deg tilbake, prøve å vise mindre interesse for henne, dette kan gjøre at hun blir mer tiltrukket til deg... hvis hun da intensiverer så avviser du desto mer men ikke totalt... kaaaanskje får du henne på kroken på mystisk vis. 

 

uansett, dere har møttes, holdt på, hun har trekt seg unna.... hva tror du du skal få ut av dette? 



Anonymous poster hash: b6bf8...473
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

hun holder deg på gress og du gresser som enhver sau ville gjort, "sender henne random av og til".. ved å gjøre dette vet hun at du er på gress. 

 

hva vil du her? hun er ikke gira på deg for noe seriøst, dette med at hun vil ha det "casual" og ikke er interessert i noe seriøst for tiden er bare fordi hun ikke har møtt noen hun vil ha det seriøst med, ergo er ikke du kjærestemateriale for henne. Dette må du bare innse. 

 

Så, hva kan du gjøre? 

 

1: fortsette å pine deg selv som du gjør nå, kanskje du får knullet henne en gang eller to til før hun møter mr.right og kutter deg helt ut. 

2: blokkere henne på snap så hun skjønner at du ikke er på gress lengre, når hun sender facebook melding 2 min etterpå sier du bare at du "er ikke interessert i noe useriøst" eller at "du har begynt å date noen andre". sannsynligvis ender deres veier der og "takk det var hyggelig så lenge det varte" osv...

3: du kan subtilt trekke deg tilbake, prøve å vise mindre interesse for henne, dette kan gjøre at hun blir mer tiltrukket til deg... hvis hun da intensiverer så avviser du desto mer men ikke totalt... kaaaanskje får du henne på kroken på mystisk vis. 

 

uansett, dere har møttes, holdt på, hun har trekt seg unna.... hva tror du du skal få ut av dette? 

 

Anonymous poster hash: b6bf8...473

 

 

Jeg forstår at hun meldte casual etter at jeg loket det opp sånn, vet at det vi holdt på med ikke var casual for det hadde vi snakket om. Menmen.

 

Er alternativ 3 jeg nå vil forsøke da ellers blir vi jo bare 100% venner. Gjorde det i dag, de to snappene jeg fikk var veldig åpne og jeg kunne lett svart på de egentlig men gjorde det ikke. 

 

Det jeg håper er jo at hun vil møte meg igjen så vi kan hooke litt av og til. Det er 4 uker siden vi "slo opp", helgen etter sendte hun snap om at hun var ute(den var kun til meg), da spurte jeg om vi skulle møtes. Hun sa det ikke var lurt og at hun trodde jeg likte venninna bedre, at hun var finere osv osv. Spurte på nytt helgen etter, da var hun ikke ute men hun ringte meg og vi snakket sammen i 1 time på tlf. Spurte når vi snakket på tlf om vi skulle ta en lunsj dagen etter, hun sa vi kunne prate om det dagen etter, men fulgte det ikke opp noen av oss. 

Tre dager senere spurte jeg om hun ville komme til meg, og det var da hun sa at hun trenger litt tid alene.

 

Høres jævlig needy ut, men ble litt sånn fordi jeg hadde dårlig samvittighet pga det med venninna så ville jeg snakke med henne face2face. 

 

Det er nå 2 uker siden, har ikke spurt om å møtes noe mer nå, får være grenser. Men ble usikker av snappene hennes bare nå da. For å få hooket på nytt er jeg nok nødt til å få henne til å savne meg som du sier, om det kommer til å skje. Gjør ikke saken bedre at hun 99% av gangene drar ut med venninna + at de bor sammen.

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: d296b...2bb

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

 

Holdt på med en jente i 2 måneder tidligere i sommer som ditchet meg fordi hun ville ha det casual og jeg ville noe mer.

 

 

Hvorfor møter jeg aldri slike jenter? :D 

 

Uansett, jenter flest og særlig i dag hvor sosiale media er en så stor del av livene våre elsker oppmerksomhet og bekreftelse. Trist egentlig.

 

I lignende situasjoner tidligere har jeg alltid kuttet kontakten tvert og eliminert mulighet for kontakt ved å slette telefonnummer, slette snap og slette Facebook.

 

Selvrespekt.

Lenke til kommentar

 

Det jeg håper er jo at hun vil møte meg igjen så vi kan hooke litt av og til. Det er 4 uker siden vi "slo opp", helgen etter sendte hun snap om at hun var ute(den var kun til meg), da spurte jeg om vi skulle møtes. Hun sa det ikke var lurt og at hun trodde jeg likte venninna bedre, at hun var finere osv osv. Spurte på nytt helgen etter, da var hun ikke ute men hun ringte meg og vi snakket sammen i 1 time på tlf. Spurte når vi snakket på tlf om vi skulle ta en lunsj dagen etter, hun sa vi kunne prate om det dagen etter, men fulgte det ikke opp noen av oss. 

Tre dager senere spurte jeg om hun ville komme til meg, og det var da hun sa at hun trenger litt tid alene.

 

Høres jævlig needy ut, men ble litt sånn fordi jeg hadde dårlig samvittighet pga det med venninna så ville jeg snakke med henne face2face. 

 

Det er nå 2 uker siden, har ikke spurt om å møtes noe mer nå, får være grenser. Men ble usikker av snappene hennes bare nå da. For å få hooket på nytt er jeg nok nødt til å få henne til å savne meg som du sier, om det kommer til å skje. Gjør ikke saken bedre at hun 99% av gangene drar ut med venninna + at de bor sammen.

 

Alvorlig talt.

 

Ho sitter sikkert sammen med venninna og sender deg de snappene, også sitter de og ler av deg når du spør om å møtes. Ho pisser på deg. Ho holder deg for narr.

 

Ha litt sjølrespekt, og be ho ryke og reise.

 

Eventuelt, dersom du er litt snillere enn ho fortjener, sier du ingenting og bare blokkerer ho.

Endret av Dragavon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ho sitter ikke og godter seg over å sende deg snaps. Ho tenker ikke på deg i det hele tatt. Du eksisterer ikke for henne. Snappene du får er snaps som ho sender ut til mange, ho bare går nedover lista si og krysser av rått og råte. Du er aldri i hennes tanker en gang.

 

Fjern henne fra vennelista di, blokk henne så du ikke hele tiden blir minnet på henne. Gå videre. Hun er tapt.

Lenke til kommentar

Ho sitter ikke og godter seg over å sende deg snaps. Ho tenker ikke på deg i det hele tatt. Du eksisterer ikke for henne. Snappene du får er snaps som ho sender ut til mange, ho bare går nedover lista si og krysser av rått og råte. Du er aldri i hennes tanker en gang.

 

Fjern henne fra vennelista di, blokk henne så du ikke hele tiden blir minnet på henne. Gå videre. Hun er tapt.

 

Haha, den er kanskje litt harsh. Som sagt gjorde jeg veldig mye dumt når vi holdt på som brøt tilliten hennes.

Jeg er rimelig sikker på at hun tenker på meg. Fikk en intern snap av henne i går, og senest nettopp ny selfie der hun igjen leker søt. Hakke svart på noen. Tror ikke hun ringer meg en time for å høre hvordan jeg har det, om jeg er alene osv kl 04:00 på natta om jeg ikke er i tankene hennes engang.

 

Men jeg skal følge rådene i tråden her og droppe og sende snaps. Ikke svart på de 5 siste.

 

Får se hva som skjer. 

 

 

Anonymous poster hash: d296b...2bb

Lenke til kommentar

Poenget er uansett å ikke henge seg opp i denne jenta, og i hvert fall ikke la deg lede. Hvis du noen gang i fremtiden kommer i den posisjonen at det er du som kan velge eller vrake henne, kan du ta stilling til om du vil gi henne en sjans eller ikke. Pr. nå er det hun som har den posisjonen, og tvetydigheten hennes plager deg åpenbart. Ta tilbake kontrollen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke svar, og la henne ta iniativ dersom dere skal finne på noe.

 

Jeg er jente og har egentlig gjort det her et par ganger med gutter... Du er på gress . Det verste du kan gjøre er å fortsette og spørre om å finne på noe og la deg bli holdt på gress. Likte forslaget om å svare "er ikke ute etter noe useriøst ". Dersom noen hadde svart meg sånn og vist at de ikke ville blitt holdt på gress hadde jeg kanskje fått opp øynene for gutten mer. Med mindre han allerede var langt i vennesonen. Vis at du har selvrespekt og ikke venter på henne.

Lenke til kommentar

Ikke svar, og la henne ta iniativ dersom dere skal finne på noe.

 

Jeg er jente og har egentlig gjort det her et par ganger med gutter... Du er på gress . Det verste du kan gjøre er å fortsette og spørre om å finne på noe og la deg bli holdt på gress. Likte forslaget om å svare "er ikke ute etter noe useriøst ". Dersom noen hadde svart meg sånn og vist at de ikke ville blitt holdt på gress hadde jeg kanskje fått opp øynene for gutten mer. Med mindre han allerede var langt i vennesonen. Vis at du har selvrespekt og ikke venter på henne.

 

Hei!

 

Men vi har begge vært enige om at vi bare skal være venner. Blir det ikke jævlig teit om jeg plutselig sier " Er ikke ute etter noe useriøst" om hun ikke mente noe med de snappene? Når det var hun som dumpet meg fordi hun ikke ville ha noe seriøst? Hun sa faktisk også at hun ikke ville holde meg for narr på dumpe meldingen. 

 

Om hun ikke mente det på den måten blir det forferdelig kleint når vi møtes neste gang.. "Hva trooor han liksom??"  Vi drar ofte på de samme stedene.

 

Greia er jo at jeg ikke venter på henne, har allerede begynt å date en annen.  ( Selv om jeg lett hadde dumpet henne for hun her, da) 

Vil gjerne ha jenta i livet mitt som en venn fordi hun er en veldig fet person. Vet at hun også har vært på date med noen nye gutter. Så hun glemmer meg tydeligvis ikke selv om det er noen nye gutter. 

 

 

 

Anonymous poster hash: d296b...2bb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...