Gå til innhold

Åpne artikler i ny tab, ved å klikke på scrolle-hjulet virker ikke lengre.


Anbefalte innlegg

Hei.

Har dere endret noe på måten man åpner linker på tek.no?

Før kunne jeg stå over en artikkel og klikke inn scrolle-hjulet på musa og artikkelen åpnet seg i ny tab. Nå kommer jeg i stedet rett inn på artikkelen.

Jeg bruker Google Chrome Version 53.0.2785.143 m (64-bit)

 

Åpne i new tab virker på feks vg.no, så er det noe med koden på nettsiden deres som hindrer den fra å åpne i ny tab?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har dere endret noe på måten man åpner linker på tek.no?

Før kunne jeg stå over en artikkel og klikke inn scrolle-hjulet på musa og artikkelen åpnet seg i ny tab. Nå kommer jeg i stedet rett inn på artikkelen.

Jeg bruker Google Chrome Version 53.0.2785.143 m (64-bit)

 

Åpne i new tab virker på feks vg.no, så er det noe med koden på nettsiden deres som hindrer den fra å åpne i ny tab?

 

Hei, 

 

Vi har hørt om noen andre melde om det samme, men vi har ikke klart å reprodusere problemet selv. Det fungerer helt fint når vi har tester med Chrome på både Windows og Mac. (og andre nettlesere)

 

Har du noen nettleser-tillegg som kanskje slår ut på et eller annet vis for sidene våre? Kan du prøve å deaktivere alt?

Lenke til kommentar

Jeg testet også med Internet Explorer, v 11.589.10586.0 og får samme resultat der også.

Linkene åpner seg ikke i ny tab'er, men åpner linken.

Går til www.vg.no og der åpner linkene seg i nye tab'er.

Bruker Windows 10, Version 1511 (OS Build 10586.589)

 

Skal se om jeg får testet fra noen andre pc'er for å sjekke om jeg har samme problemet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...