Gå til innhold

Det nye gamingflaggskipet fra BenQ har hverken FreeSync eller G-Sync


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres da ikke ut som DyAc på noen måte kan sammenlignes med Adaptive-Sync varianter som Freesync og G-sync. Freesync og G-sync gjør at skjermen tegner opp bilder kun når det kommer ett nytt bilde (så sant bildene ikke bruker alt for lang tid, da repeteres samme bilde x-antall ganger til neste er klart), det har da ingen direkte innvirkning på ghosting.

DyAc høres da bare ut som et fancy ord for lav responstid, slik at man unngår ghosting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hele opplegget med å gjøre mørke områder lysere skulle vært umulig å få til. Skjønner at det er utopisk tankegang, men er et område designet mørkt, så burde det også være mørkt.

 

La folk styre med det der som de vil sier nå jeg.

 

AtW

 

Nah. Hva er da poenget med brettdesign? Om en del av brettet er mørk og noen av spillerne spiller med superlyse utvaskede farger for å se i mørke områder, eller med den nevnte teknologien her, og andre spiller slik spillet skal være, så blir det noen uønskede resultater i MP-spill i det minste. Så må alle gjøre det samme for å kompensere, og hele poenget med å ha mørke og lyse områder er borte. Jeg synes nå i det minste dette ikke er positivt, men for all del...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Black equalizer feks er jo bare tull.

Ingen pro CSGO spillere som faktisk bruker denne funksjonen. 

Digital Vibrance + høy brightness er tingen! 

 

Syntes dette er en tullete skjerm. 

Hvem gidder å kjøpe denne over feks Asus sine 27" 1440 144/165hz skjermer? 

 

Nei...

Super rask 240hz skjerm takk! 

 

 

Du har allerede prøvd denne skjermen slik jeg forstår deg ?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...