Gå til innhold

Hvilke pulsklokke - Polar M600 eller V800


Anbefalte innlegg

Jeg har oppgraderte nettopp og kjøpte meg en M600 som jeg umiddelbart ikke er så veldig fornøyd med til mitt bruk.

 

Grunnen til at jeg ikke er helt fornøyd er at jeg synes den er mer lagt opp til å være en livsstilsklokke, som logger daglig aktivitet.

Og jeg kommer aldri til å bruke den 24/7 så den delen er ikke så veldig interessant uansett.

 

Og jeg savner endel funksjoner som jeg har hatt tidligere, feks test av VO2Max og mitt fokus på progressjon på treningsøktene.

 

Jeg har kjøpt klokken med 100% fornøyd garanti, og lurer litt på om jeg må benytte meg av den.

Et naturlig alternativ da er V800, som har flere funksjoner som jeg etterspør over.

 

Jeg vurderte den da jeg stod i butikken, men slo den fra meg pga den er allerede et par år gammel mens M600 er ny nå i høst.

 

Utfra hva jeg faktisk trenger og ønsker så er V800 en klar favoritt, men hvor mye betyr det at den klokken faktisk nærmer seg utfasing?

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ny Polarmodell er ikke lansert ennå - kanskje det skjer noe over nyttår. Men når du alt har kjøpt ei klokke og må bruke fornøydgarantien NÅ, så er V800 et greit alternativ synes nå jeg. Dersom du kan velge tilgodelapp er det jo mulig å vente på ny modell, eller til V800 eventuelt går ned i pris, men da må du klare deg med den gamle du hadde en stund til.

 

Jeg er uansett godt fornøyd med V800 som jeg har hatt snart et år nå. Men test av VO2-Max fungerer ikke så godt for meg. Klokka gir lavere verdi enn det reelle tester gjør. Dette kan være individuelt betinget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...